לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הדרך הביתה תמיד ארוכה יותר כשהולכים אותה בזיג זג.

Avatarכינוי: 

בת: 32

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2013

קצת אחרת


כידוע לכם, או לפחות למי שקרא את הפוסט הקודם, עברתי לגור עם חבר שלי. מי שחשב שזה אומר שעכשיו אנחנו כל היום אחד בתחת של השני לא יודע על מה הוא מדבר. אנחנו אפילו מסתמסים ועושים פייסטיים באייפון כשאחד מאיתנו הולך לשירותים.

 

עקב היותי גרה בלי אמא התחלתי לבשל (חבר שלי אומר שאפילו באופן די מוצלח אבל אל תאמינו לו, הוא משוחד). בכל מקרה קיבלנו יחד עם הדירה תנור, טוב לקרוא לדבר הזה תנור זו קצת הגזמה, קופסא מחממת ללא מעלות, הנה, יותר טוב. לי ולקופסא הזו יש מריבות חד צדדיות הכוללות קללות ולפעמים גם אלימות בכל פעם שאני נעזרת בה להכין משהו. לא, ברצינות עכשיו, איך אני אמורה להכין עוגה על 170 מעלות כשהטמפרטורה בקופסא המחממת הזו היא בכלל מספרים מ1 עד 10?! ועוד רשום על הדבר הזה בגאווה את שם החברה, מה אתם מתלהבים?? פאדיחות...

 

והמכונית כביסה... זה קיבלנו מאמא של חבר שלי. שלא תבינו לא נכון אני אסירת תודה על מכונת הכביסה אבל המכונת כביסה הזו יכלה לגדל את רובכם פה. היא כל כך ישנה שאם שמעון פרס היה רואה אותה באוטובוס הוא היה קם כדי לתת לה לשבת. יש מצב שהבעלים הקודם שלה היה דינוזאור.

 

ושלא נדבר על הספות! ואנחנו לא נדבר כי עוד אין לנו ספות.

 

בתכלס החיים יפים (:

 

נכתב על ידי , 22/3/2013 21:03  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



131,232

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFake Fairy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fake Fairy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)