לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הדרך הביתה תמיד ארוכה יותר כשהולכים אותה בזיג זג.

Avatarכינוי: 

בת: 32

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2014

החיים יפים


עברה יותר משנה מאז פעם אחרונה שכתבתי 

ככה זה כשאת משנה בערך הכל בחיים שלך, התחביבים הישנים נשארים מאחור

בתקופה הזו הספקתי להפוך לסטודנטית, אפילו אחת מוצלחת, חנונית עם ציונים והכל

סוג של הפסקתי לשתות, לא ממש בכוונה פשוט נהייתי בטטת בית

אז גם הציטוטים המביכים פחתו

הפכתי לאישה טובה, כזו שכשנגמרים לבן הזוג שלה התחתונים היא עושה כביסה ומדגישה שזה בשבילו וכשאנחנו רעבים מכינה אוכל ומלמלת "הכל אני עושה בבית הזה"

הפכתי לבחורה מפונקת, הוא מפנק אותי ברמה שאני רואה סרטים קיצ'ים רומנטים וחושבת לעצמי "הבייב שלי הרבה יותר טוב מהבחור מהסרט"

הספקתי להתארס לבחור המדובר, הזוי לא? אני הולכת להתחתן וזה, עם שמלה ואיפור ואנשים שמסתכלים רק עלי...

בכל אופן אני מאושרת שזה משהו שלא תשמעו בהרבה בלוגים בישרא בלוג

 

אני: "הכל אני עושה בבית."

אדיר: "כן, בעיקר את הבלאגן."

 

אחותי הקטנה (10) ראתה משהו בטלויזיה

אחי (20): "גם אני הייתי רואה את זה פעם כשהייתי קטן."

אחותי: "לא... יש בזה צבעים!"

 

כמה אני תחרותית? חבר שלי ניצח אותי במונפול, לא דיברתי איתו שבוע.

 

אדיר: "בייבי יצא ממש טעים!"

אני: "אני יודעת שאמרנו שלא משקרים אחד לשנייה אבל זה נחמד לפעמים."

 

אבא: "אני קונה אוטו חדש."

אני: "יפה, איזה צבע?"

אבא: "שחור או לבן, עוד לא החלטתי."

אני: "לא, תיקח צבע יותר מקורי. נניח עכשיו אם אני מחכה שתאסוף אותי לוקח לי מלא זמן לזהות אותך כי כל מכונית שנייה היא בצבע שחור."

אבא: "טוב מאוד. שמישהו אחר יאסוף אותך."

 

בוקר. אני על היוטויב.

אני: "מה בא לך לשמוע?"

אדיר: "את המכונת קפה."

 

הכי באסה להבין שאת באיחור, להתארגן שיא המהר, לצאת מהבית וללכת הכי מהר שאת יכולה ואז להבין שאת בנעלי בית.

 

אדיר: "וואי האמת שאני מה זה לא רעב, הזמנתי את זה בשביל האני של לפני 3 שעות."

אני: "לא נורא, נארוז את זה בשביל האני של עוד שעה."

 

להיות בחורה זה לאכול חבילת עוגיות כדי לנחם את עצמך שהשמנת.

 

אדיר: "מה? על מה דיברנו?"

אני: "על בעיות קשב וריכוז..."

 

מתן: "מזגן יותר בריא ממאוורר, את יודעת?" 

אני: "באמת? מי אמר?"

מתן: "אני."

 

אין דבר יותר עצוב מאשר לאכול צ'יפס מהמקרר

 

אמא: "יש לי בעבודה טבעות גולדפיש, את רוצה?"

 

אני: "אני חושבת שאמא שלך לא אוהבת אותנו."

אדיר: "למה?"

אני: "היא קנתה לנו ארטיקים בטעם מנטה."

 

אדיר: "אל תראה אותנו ככה, היא צדיקה נסתרת."

איתמר: "מה זה צדיקה נסתרת? מה היא מתקלחת עם כיסוי ראש?"

 

סגרתי את החלון בבית של אמא.

אמא: "הצמחים שלי רוצים אור."

אני: "הצמחים שלך מתים, הם לא רוצים שום דבר."

 

שירלי: "שלום."

אני: "שלום שירלי, מדברת במבי. אני לא יודעת אם את זוכרת אותי, היינו חברות פעם."

שירלי: "במבי?.. רגע, אני אבדוק ביומן."

 

אני: "אנחנו ממש בידור, שתדע לך שאנשים באים למספרה רק כדי לראות אותנו."

אדיר: "שתדעי לך בייבי אנחנו יותר טובים מאסי וגורי! מאלי ויצפן!"

 

 

 

נכתב על ידי , 16/9/2014 18:07  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



131,232

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFake Fairy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fake Fairy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)