לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הדרך הביתה תמיד ארוכה יותר כשהולכים אותה בזיג זג.

Avatarכינוי: 

בת: 33

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

אז ככה וזה


יום חמישי יצאנו לקפץ בשלוליות, סתומרת יצאנו לפגוש אנשים אבל ירד מלא גשם אז בסוף פרשנו לכרמי, אין לי כוח לספר מה היה אז אני פשוט אשים ציטוטים.

 

דנה: "Yesterday I go on a trip  "

 

ים: "אה, כן... אני אתקשר אליו עכשיו..."

דנה: "עכשיו כולנו נהיה במתח! טה טה טה טם!

טה טה טה טם!

טה טה טה טם!"

סיון: "קרה לכן פעם שלא סבלתם מישהי ואז גיליתן שהיא לא כזה נוראית?"

דנה: "רגע. טה טה טה טם!"

  

דנה: "נכון אחרי שאת עושה ראש את לא רוצה לראות אותו יותר?"

ים: "כן, כמו זיון..."

  

דנה: "אני ווידאתי שהוא מבין שזו סתם נשיקה."

ים: "כל מה שבנים מבינים זה 'בלה בלה בלה נשק אותי'..."

 

ים: "טוב תשמעו זה לא עובד ככה... היא עקומה בדיוק איפה שצריך אותה!

אני: "ים... זה לא יפה! היא חברה שלך, לא אומרים דברים כאלה בפנים."

(ים דיברה על המטרייה ואני דיברתי על דנה.)

 

ים: "אה!"

דנה: "בלע!"

אני: "OMFG!  "

זה מה שקורה כשאת וחברות שלך דורכות בתוך שלולית אחת אחרי השנייה...

 

אני: "ים, המטרייה שלך נראת כמו חצאית ולא רק בגלל הדוגמה, היא גם מתנפנפת ברוח..."

ים: "מה את רוצה? גנבתי אותה מאיזו רוסייה..."

 

 

 

"הדף" מאת עוז ש:

"אדם מתבונן בדף

ואומר - היי דף

שתי נקודות עגולות

שני קוים אדומים

וקו מקוקו

הו דף, דף

לו ידעתי מה אהבתי אליך

אם רק היה לך כוס...

הייתי מתנה איתך אוהבים.

  

הו דף, הו דף

אתה חלק ומיוחד."

  

 

יום שישי קמתי בבוקר כמו גדולה אחרי שחזרתי הביתה יום לפני בשתיים בלילה והלכתי לעשות מבחן באנגלית שלא למדתי אליו. היינו אמורים ללמוד איזשהו סיפור למבחן ולא למדתי, התבאסתי לגלות שהסיפור הזה היה קלי קלות לעומת שאר המבחן ושוב אני מגדישה: לא למדתי את הסיפור.

 

בערב החלטתי שאני משלימה שעות שינה כי כל השבוע בקושי ישנתי, כי לייק דה יש לי חיים, ואז כל העולם נזכר שאני קיימת. בסוף היה ממש מצחיק ואם רק הייתי יודעת איך מעלים סרטונים לבלוג אז היה לכם פה סרטון של ספיר מתפשטת...

 

היום היה היום הולדת של אמא שלי, לא, לא שוב, פשוט פעם שעברה שסיפרתי על זה לא אמרתי שהיה לה יום הולדת רק סיפרתי שלקחתי אותה לבית מלון לכבוד היום הולדת, זה אתם שהנחתם שגם היה לה יום הולדת.

בכל אופן הלכנו להצגה. ההצגה הייתה נחמדה אבל מתחו כל בדיחה שהייתה קצת מצחיקה.

זה כמו שבקומם להגיד "איש אחד הלך הלך הלך שניצל " היו אומרים "איש אחד הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך  הלך הלך הלך הלך שניצל" מה? לאן הוא הלך? מה היה לו רע בבית?

 

ההצגה הייתה על פסיכולוגית ומטופלות שלה. אחת המטופלות אמרה משפט שמאוד הזכיר לי הרבה סטלנים שאני מכירה "מודעות זה לאנשים שמשעמם להם בחיים" וזה נכון, אני מודעת לזה שיש לי שיעורי בית! וזה עוזר לי ב...?

אחת המטופלות דיברה על תורת היחסות של איינשטיין, היא אמרה שתורת היחסות של איינשטיין שינתה לה את החיים, כי היא הבינה כמה שהכל יחסי, זה שרע לה זה יחסי כי למישהי אחרת יותר רע. למי שלא ידע תורת היחסות זה בכלל משהו בפיזיקה אבל לא משנה...

 

אז זהו להיום, לילה טוב.

  

נכתב על ידי , 6/1/2008 00:32  
67 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



131,235

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFake Fairy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fake Fairy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)