לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הדרך הביתה תמיד ארוכה יותר כשהולכים אותה בזיג זג.

Avatarכינוי: 

בת: 33

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

מסתבר ש"קפא לי התחת" זו לא רק צורת ביטוי.


קצת אכזבתי, לא כתבתי ציטוטים וגם לא צילמתי ביום הראשון.

אבל זה לא באמת משנה את כמה כיף וקר היה בטיול...

כיף קשה להגדיר אבל הקור... בואו נגיד שהקור שהיה בטיול הפעם גרם לי לחשוב שאולי הגזמתי קצת עם התלונות על הקור בטיול הקודם.

 

אז מי מכם ישן פעם במדבר שכוח אל ליד שדה בוקר במינוס חמש מעלות, כשאפילו הטל כבר קפא?

זה בסדר, גם אני לא.. לא הצלחתי להירדם בקור הזה.

 

בדרך חזרה הביתה חשבתי מה אני אענה לאמא כשהיא תשאל "איך את מרגישה?"

עייפה? שמחה? רעבה?

הגעתי למסקנה שהרגשתי כמו נקניקיה,

בהתחלה, אחרי חודש שלא טיילתי אפשר להגיד שהמסלול הראשון מעך אותי

אחר כך קפאתי בלילה

ואז היום למחרת היה הפשרה כי לא היה מאוד קר אבל גם לא היה חם

ולבסוף החום באוטובוס היה המיקרו

 

סתם, אני כרגיל מגזימה.

אף מסלול לא היה קשה מידי

והיה כיף ואין דבר שאני יותר נהנת ממנו מלספר לכולם שהיה מינוס חמש מעלות

ושלא מצאתי את התיק שלי כי במקום ירוק שחור הוא היה לבן...

 

לסיום, היה כיף והייתי עושה את הטיול הזה שוב למרות שאני כמעט בטוחה שנפלה לי שם איזו אצבע

וטיול הבא לחם בננות.

 

 

*אני תמונה, התרצו לראותי?*

(התמונה מהטיול הקודם, אני פשוט כל כך אוהבת אותה)

 

 

 

נכתב על ידי , 14/1/2008 20:18  
63 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



131,235

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFake Fairy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fake Fairy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)