לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שם מגניב


Avatarכינוי:  חרדלינה מארץ סלמונלה

בת: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

שינוי קטן-גדול שישנה לכולנו את החיים


בס"ד

 

יש לי וידוי קטן - לי וליואב מאור יש רומן רב שנים.

נכון, אנחנו כמעט ולא מדברים אחד עם השנייה, בחיים לא ישבנו על כוס קפה, לא ביקרתי אצלו והוא לא אצלי, ספק אם הוא בכלל יודע מי אני ובכל זאת, יש ביננו מערכת יחסים יוצאת דופן.

מאז שיואב פרץ בסערה לעבר ליבת הבלוגספירה בארץ, הרבה לפני הפרוייקטים המיוחדים, הראיונות בטלוויזיה והתהילה, הייתי קוראת אדוקה בבלוג שלו - עוד מימי "העוף מהמקרר שלך" (אוי, התמימות....) 

ולמרות הקשר ארוך השנים וחוצה הפערים הנ"ל, מעולם לא השתתפתי באף פרוייקט או מבצע מבין הרבים שהיו בבלוג.

למה, אתם שואלים? קשה לי להצביע על סיבה אחת אמיתית. אני מניחה שפשוט העדפתי להישאר בצללים.

ומאותה סיבה שבגללה העדפתי להשאר בצד, עכשיו אני בוחרת לדבר - מדובר בנושא חשוב מידי בשביל להישאר בפנים... 

מדובר כמובן בפרוייקט החדש של יואב - משנים את העולם! שבו כל קורא מוזמן לכתוב פוסט על דבר אחד שיעשה לו את החיים.

אז לכל מי שתהה, התלבט או סתם לא הבין מה נחת עליי - זה למה יש פה פוסט (:

 

אז מה השינוי שלי?

אני מזהירה מראש, ייתכן מאוד שזה יהיה טיפ-טיפה כבד על כמה מאיתנו... (:

השינוי הקטן-גדול שהייתי מייחלת לו הוא שיקום מנהיג אמיתי למדינה שלנו

כזה שמגיע מהמקום הנכון.

אדם שתחושת השליחות הציבורית מפעמת בו ומביערה בו אש. 

שבוער לו לעשות הרבה ולחולל שינוי (ולא רק לחולל לעצמו כיסא נוח ומשכורת עתק...)

אחד כזה שבאמת ובתמים מאמין שיש אפשרות אחרת, שהדברים יכולים להראות טוב יותר.

איש עם ערכים, יושר ואמונה בצדקת הדרך.

אדם שרואה את טובת הכלל והמדינה לפני טובות הנאה אישיות... אדם למען שינוי חברתי אמיתי.

אני יודעת, מפתיע לשמוע בחורה בת 17 מדברת על פוליטיקה, מנהיגים ושינוי חברתי.

היה הרבה יותר נתפס אם כותרת הפוסט הייתה "השינוי שיעשה לי את החיים" ויעסוק בכמה הייתי רוצה למצוא עבודה שאני אוהבת, בן זוג איכותי לחיים, כסף זמין לשופינג מטורף או אפילו סתם תקווה לתפקיד טוב בצבא. אין ספק, דברים שהיו מסדרים אותי יופי.

אבל החלטתי אחרת, החלטתי לייחל לשינוי מדיני-לאומי.

למה? כי לפי תפיסת החיים שלי מאוד חשוב לחשוב על עצמנו, אבל כל הצרכים האישיים שלנו מתגמדים כשחיים במציאות משוגעת כמו זאת שאותה אנחנו חיים. משם הכל מתחיל ושם הכל נגמר.

 

אז אם אתם מכירים אדם כזה, שעונה על הדרישות שפירטתי,

שמכיל בתוכו את כל הטוב שמנהיג אמיתי צריך - תנו לו לקרוא את שכתבתי.

זה עשוי להשתלם לנו (:

 

עד כאן פוסט אופטימי זה,

חג חנוכה שמח (:

 

 

 

נכתב על ידי חרדלינה מארץ סלמונלה , 25/12/2008 14:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חרדלינה מארץ סלמונלה ב-27/12/2008 23:16
 





6,333
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחרדלינה מארץ סלמונלה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חרדלינה מארץ סלמונלה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)