לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טנגה, ג'ינס וכפכפים


כינוי:  המסורסים

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2003

הכלב אמריקאי הראשון


 

ד"ש מבאדי קלינטון ז"ל

 

כך, בין י"א לי"ב, עשיתי מחנה קיץ חץ וקשת לבני יורדים וישארלים. אלה ההורים רוצים שיראו קצת ישרואל, ואלה רוצים לראות ציצים אמריקאים. בת של חברים של ההורים, בשם אביגייל ריטרמן, שמנה ומטופחת כמו שיהודיות אמריקאיות יודעות להיות, ומעל כל זה, מפונקת, נצמדה לי לתחת כל אותה תקופה. חוץ מפירסט וסקונד בייס, לא יצא לי מזה כלום, רק גועל נפש עצמי, ואולי קצת תירגול לאנגלית שלי, אבל היום קיבלתי טלפון מאביגייל, נמצאת פה בארץ עם בעלה, רופא שיניים יהודי גם הוא, ובכלל אולי תבוא לראות אותי. אני, שהתחייבויות קודמות לי על הפרק, דחיתי את הפגישה ודרשתי בשלום המשפחה, ושלום אחותה הקטנה הילה, ומה מסתבר? אותה הילה (היילי, בלעז) דרסה לפני שנתיים את באדי קלינטון, ווד יו בליב איט? את הכלב של. קטעים. עכשיו יש לי עוד סיפור סלבס.

 

בית חולים

 

כבר נמאס לי לבקר. אוף.

נכתב על ידי המסורסים , 8/11/2003 17:25  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



16,260

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמסורסים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המסורסים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)