החיים, היקום וכאלהבלוג לא מציק ברובו |
כינוי:
מין: זכר MSN:
תמונה
RSS: לקטעים
לתגובות
<<
אוקטובר 2005
>>
|
---|
א | ב | ג | ד | ה | ו | ש |
---|
| | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | | | | | |
הבלוג חבר בטבעות: הוסף מסר | 10/2005
שירות לקוחות הפוסט הזה של שוקי הזכיר לי את שתי ההיתקלויות היחידות שלי עם שירות לקוחות בנושאי מחשבים.
כשהתחברתי לאינטרנט המהיר, לא הצלחתי להתחבר. מבולבלים? גם אני הייתי. ביצעתי את כל ההוראות הדרושות, אך מסיבה כלשהי החיבור לא הצליח. צלצלתי לשירות הלקוחות, ואחרי שעתיים של המתנה סוף-סוף נעניתי. אחרי שעה שבה ביצעתי אולי חמישים ריסטארטים, התומך ביקש ממני לחכות על הקו בזמן שאועבר לתומך אחר. אחרי עוד חצי שעת המתנה, השיחה התנתקה. למחרת התקשרתי שוב, ולאחר המתנה ארוכה נעניתי. אחרי עוד כמה ריסטארטים שוב התבקשתי לחכות בזמן שאועבר לתומך אחר, והפעם הם עשו עימי חסד וניתקו את השיחה ישר - ללא המתנה של חצי שעה. הפעם התקשרתי שוב מיד, ואחרי עוד המתנה - ועוד ריסטארטים - הטכנאי אמר לי שבשביל להתחבר לאינטרנט, אני צריך להוריד דרייבר מתאים מהאינטרנט. שאלתי אותו אם הם יכולים לשלוח לי דיסק עם הדרייבר, אך הטכנאי ענה בשלילה. אחרי שסוף-סוף השגתי את הדרייבר מחבר, התברר שהוא לא התאים.
הנסיון השני שלי עם אנשי תמיכה היה כשסבי קיבל ליום הולדתו (83, תודה ששאלתם) דיסק מקורי של מילון רוסי-עברי. כל נסיון התקנה נכשל, ולבסוף צלצלתי לאנשי התמיכה. אחרי שעה של שיחה, שכללה בין השאר האשמות חוזרות ונשנות כלפי מאת איש התמיכה שאני לא מבין במחשבים, אז וודאי שהטעות בסיסמה נעוצה אצלי, הסתבר שהמילון הרוסי-עברי לא יכול לעבוד על ווינדואוז ברוסית. המילון, אגב, עלה כמעט מאה שקלים. בזבוז כסף (וזמן) מוחלט.
אני חייב לציין לטובה את אנשי התמיכה של חברת Yes, שגם עונים מהר, גם מתמצאים בנושא, וגם אדיבים מאוד. בכלליות, לעולם לא היו לי תלונות לגביהם.
בלוג של הצד האפל - בלוג של אדם שעובד בשירות לקוחות, עם סיפורים וסיטואציות משעשעות שהוא נתקל בהן.
| |
|