לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ניגמרו המילים והשורות..


על חייםם שלי תיכנסו ותיקראו....

כינוי: 

בת: 34

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2012

נגמר


די זהו נגמר לי הכסף אני במינוס רציני אני כבר לא יודעת מה לעשות

אין לי אפילו כסף לאוטובוס ויש לי לשם על הטלפון שלי ושל אחי הקטן

אני חייבת כסף למורה נהיגה שלי 500 שקל ואני חייבת לשלם על הטסט

שלי עוד 550 שקל אני לא יודעת מאיפה להביא את הכסף הזה,הדבר היחיד שיש לי בראש הוא הפיקדון הצבאי שלי

אבל אין לי דרך להוציא אותו חוץ מי החתונה.

אבל אין לי עם מי להתחתן עם חבר שלי שאני לא יעשה את זה

כי בסוף לא נתגרש, לפתוח עסק אין לי שום דפים וכולם אני לא יכולה לפתוח עסק [הציחיקו אותי]

אני כבר לא יודעת מה לעשות ואני חייבת שבוע הבא לנסוע לסופש לחבר שלי

אני לא יודעת איך אני יעשה את זה אני ממש מתיישת להגיד לו את זה.

היום הייתי צריכה ללכת לרופא ולא הלכתי בגלל שאני לא יודעת מאיפה לקחת 10 שקל לאוטובוס

אני לא מאמינה שהגעתי למצב הזה.

 

אם רק הייתה לי עבודה לפחות לשבוע וכל יום להרוויח 100-50 שקל זה כבר היה עוזר לי

עכשיו הולכים לסגור לי את הטלפון והבנק משגע אותי,הוא כבר נתן לי הלבאה לסגור מינוס גדול כשהייתי בחריגה

אילוהים ישמור לאן הגעתי לאיזה מצב.

 

נכתב על ידי , 15/2/2012 16:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,706

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtuti1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על tuti1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)