לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

it's my life and it's now or never


"השנים שעברו לקחו לי ת'כוח הנה אני כבר פוחדת לחשוב הימים שלנו אין בם מרגוע אולי אלוהים מנסה לעזוב ויש שרואים את זה ויש שנוטים לחשוב שהכל סגור ואין דבר שכבר יעזור מאמין בזה עד ששוקעים בחול"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2006

זהו..עברנו תקופה=))


אז ככה...לא הגבתי כמה ימים,החלטתי שלא צריך לכתוב על יום יום ולשעמם אתכם בשעמום שלי

בימים האחרונים הגעתי להחלטה משמחת...שחשבתי שאני שלמה איתה בעבר אבל זה לא נכון

אני מוכנה לחבר=))...אחרי החבר האחרון לקח לי 3 חודשים לחשוב על זה...

זהווו החלטתייייייי,עברתי תקופה מזמן....אבל לחבר לא הייתי מוכנה

עכשיו אני כן=))...חיחיחי,ודברים מתחילים להסתדר לי וזה מה שגורם לי כל יום לחייך

גם שאני בנאדם כזה...נסעתי עם ידיד שלי באוטובוס והתופוצץ לי הראש פיזדצ התפוצץ

ואז התחלתי סתם ככה להקרע מצחוק,הוא אמר הלוואי עליי להקע מצחוק כשכואב לי הראש

או הפירסינג הראשון שלי(אין על הפירסינגים שלי..ידיד שלי ששונא פירסינגים קורא לי מסננת..חחח)

קיצר הפירסינג הראשון היה בטבור...ואני כזה שוכבת על המיטה הזאת,הוא כבר מכניס ת'מחט...

ופתאום משו תוקף אני מתחילה להקרע פשוט מה זהלהקרע מצחוק...

אחרי שהוא סיים לעשות ת'פירסינג הוא אמר,קרן את הבנאדם הראשון שצוחק כשאני עושה לו פירסינג

וככה בשאר הפעמים שחזרתי אליו הוא לא שכח אותי...חחחחחחחחחחחח

קיצר...זה משהו שאני שלמה עם זה..ובמיוחד אחרי השינוי שעברתי

מבנאדם מגעיל וטיפש וילדותי..לבנאדם חכם עם חוכמת חיים רבה והבנה ויוכלת הקשבה ועוד ועוד ועוד...וחברות מושלמות שסבלו אותי בתקופה הזאת=)))

קיצר...יש לי בזמן האחרון מצברוח מעולה,מבקשת מכם לא להרוססססססססססססססססססס

אני מלאת חיים ושמחההה=)))))))))

 

נכתב על ידי ~~black devil~~ , 31/1/2006 17:26  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  ~~black devil~~

בת: 32

ICQ: 219394245 

תמונה




446
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~~black devil~~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~~black devil~~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)