לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גלאט צ'אט

הרפתקאותיה של דוסית בחדרי הצ'אט


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2003

נערה בהפרעה


ביניש ביישן * בן 22, נמצא ב-תל-אביב והמרכז וכתב על עצמו: מה אני כבר יכול להגיד .
ביניש ביישן *: למה דפוקה?
דפוקה *: דפוקה בשכל. חולת רוח
ביניש ביישן *: חחחחחחחח
ביניש ביישן *: יש לך דימוי עצמי נמוך? לעזור לך להרים אותו?
דפוקה *: יש לי קבלות, מהפסיכיאטר!!
ביניש ביישן *: ואללה אני יכול להמליץ, גם אני מכיר כמה
דפוקה *: יש לי מספיק. המוסד מלא בהם
ביניש ביישן *: דפקה, מאיפה את בארץ
דפוקה *: מכפר שאול. מחלקה סגורה
ביניש ביישן *: מחלקה מה?
דפוקה *: מחלקה פסיכיאטרית סגורה
ביניש ביישן *: סתם סקרן, מה את מקווה למצוא כאן
דפוקה *: נורמלים
ביניש ביישן *: חחחחח
דפוקה *: ביישן זה נורמלי?
ביניש ביישן *: מאוד
דפוקה *: באמת פה אין בישנים
ביניש ביישן *: איפה זה כפר שאול, ניסיתי לחפש ולא מצאתי תני כיוון
דפוקה *: אי שם
ביניש ביישן *: בכל זאת
דפוקה *: לא בכל זאת. באי שם
ביניש ביישן *: חיפשתי ואין כזה בכלל מקום , יש כפר שמואל
דפוקה *: זה שם של מוסד
ביניש ביישן *: איזה מוסד
דפוקה *: מוסד פסיכיאטרי
ביניש ביישן *: וואללה זה באמת מוסד לבריאות הנפש
ביניש ביישן *: אז מה יש לך
דפוקה *: סכיזופרניה קשה עם כמה הפרעות כפייתיות משתנות
ביניש ביישן *: מה זה סכיזופרניה
דפוקה *: פיצול אישיות
ביניש ביישן *: אז למה את באינטרנט, הם טוענים שזה יכול לעזור?
דפוקה *: התגנבתי למשרד. כולם ישנים
ביניש ביישן *: נו נו נו
ביניש ביישן *: איך הסדר יום שם?
דפוקה *: אל תגלה לאפחד
ביניש ביישן *: טוף
ביניש ביישן *: אני רוצה לדבר איתך, יש לך פלאפון או משהו?
דפוקה *: מסממים אותנו בבוקר. כדי נישן עד הבוקר שלאחריו
ביניש ביישן *: ואו
ביניש ביישן *: כואב הלב
ביניש ביישן *: ממתי כל העסק התחיל אצלך
דפוקה *: מאז ומתמיד
ביניש ביישן *: מתי אבחנו את ה אצלך
דפוקה *: אתמול
ביניש ביישן *: מה?
ביניש ביישן *: את יכולה להסביר קצת
דפוקה *: לאאאאאאאאאא
ביניש ביישן *: יש אולי טלפון לידך אני מאוד רוצה לדבר איתך
דפוקה *: לא נותנים לחולים מסוכנים
ביניש ביישן *: יש אולי איזה טלפון ציבורי שם, או טלפון רגיל
דפוקה *: רק לחולים קלים
ביניש ביישן *: יש לי את הטלפון של המשרד להתקשר?
דפוקה *: לא מגלים לי
ביניש ביישן *: יש לך מיקרופון שם
דפוקה *: מה פתאום
ביניש ביישן *: חיבור למיקרופון?
דפוקה *: גם זה מסוכן
ביניש ביישן *: תבדדקי אולי יש מיקרופון על המסך לפעמים זה מגיע בילט אין
דפוקה *: אין
ביניש ביישן *: איפה את גרה במקור
דפוקה *: במקורות
ביניש ביישן *: מה?
ביניש ביישן *: תקשיבי את עובדת עלי או משהו כזה
דפוקה *: אני לא עובדת. אני מובטלת
ביניש ביישן *: אז איפה גרת לפני כן
דפוקה *: בחיפה
ביניש ביישן *: ואיך אבחנו את הבעיה רק אתמול
דפוקה *: אתמול זה מושג מופשט
ביניש ביישן *: ספרי לי על 2 הדמויות שבתוכך
דפוקה *: דג וצפור
ביניש ביישן *: מה  הציפור שבתוכך אוהבת לעשות
דפוקה *: לעוף
ביניש ביישן *: איך היא עפה?
דפוקה *: עפה מפה. ביי



נכתב על ידי , 21/10/2003 19:54  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 43

ICQ: 215537066  




4,761
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcheat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על cheat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)