לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

1/2010

מחשבות בראש, האם אפשר לסדר אותם בכתיבה?


שכחתי מה רציתי לכתוב..

כיאלו כל הדרך הזאת של ההתחברות זרקתי משפטים

חופששיי, כשהגעתי לרגע האמיתי שכחתי,

הכל כיאלו נימחק,.

"כמה פעמים אמרתי לך על תלכי אחרי כאב..

תמיד שמרתי לעצמי את המשפט בראש בכל מצב

אבל לפעמים הוא בוחר למקום שלא קרה דבר כזה בכלל."

אם מבינים זה מה שאני חושבת כל היום אבל כל היום:

"לדעת את האמת ובטוחה כואב וללכת אחריה  ברגשה של רק חום,

אסור לפגוע אדם חשוב בעיניי וכבוד ענק.."

אוו היתאהבות קשהה כל כך מבלבלת,משגעת,מטריפה,מצחיקה,כייף חיים.

כל כך רוצה שיגמר כבר ,שכחתי עוד פעם כי חשבתי על ההמשך והוא רץ לי במוח,

כיאלו אני לומדת משהו חדש וזה לא מצליח לי

וזה מעצבן אוו ברמות קשות שאני מנסה עשות משהו כל כך הרבה זמן ובעצם

שפתאום אני לפעמים מנסה לדחוק את זה פשוט.(אן לי כוח להמשיךך כי נמאס לי אז אני פשוט יוצא מהישרא..)

 

נכתב על ידי ReNi , 10/1/2010 00:22  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בבבבבבבבבבבבבע


החלטתי לנסות ולברוח מהרגשה עצמתי,

לדחות כל דבר שקשר אליו ....אין לי כוח יותר

נכתב על ידי ReNi , 9/1/2010 09:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"יש כ"כ הרבה מילים אבל אי אפשר לתאר אהבה כזאת."


בואי ילדה שבי כאן לידי,

ספרי לי מה עובר אליך בחים

את עוד תביני שהם אכזריים,

רוצה לומר לך שאתה גדולה מהחיים

אולי לא תקבלי את סלחתי עכשיו

אבל עוד תידעי שהכל למענך

 

בכית שעות בחדרך וחשבת רק עליו

כל מעשייך קשורות בו

איך אינן עוד לא מבינה,

אותך הוא לא ביקש,אליך הוא לא צעק,

בלילות ראשו עסוק בלב של אישה אחרת

"רק את חיפשת אותו ברגע שהוא איתה.'

 

בואי ילדה אספר לך את רגשותיי

אילו היית יודעת כמה אותה אני אוהב,

אילו היית מנסה להבין את דרכי,

"אם ליבי היה יכל לדבר הוא כבר מזמן

היה מספר לך את כאביי."

 

 

 

נכתב על ידי ReNi , 9/1/2010 08:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  ReNi

בת: 32

ICQ: 291030666 




5,037
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לReNi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ReNi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)