לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

משחרר לחץ


בלוג של ביקורת. על סרטים, חיים, מתים ומה שיבוא.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2014

הלך לנו


נורא רציתי שיתעורר.

רציתי שאריק יחזור להכרה אחרי כמה שנים. כשקיבל את השבץ הוא היה בשיא. ראש ממשלה מתפקד. מעולם לא הייתי מחסידיו. לא פוליטית ולא מוסרית. אבל בתור ראש ממשלה פופולרי, שראה את עצמו בטח ממשיך בתפקיד עוד כמה שנים טובות, בטח היה לו חזון, תכנית, מטרה אליה שאף להגיע. פתאום הכל נקטע. אחרים היו צריכים להמשיך היכן שהוא עזב. מבחינתו, אולי, אם היה מתעורר, זה היה למחרת בבוקר. "קדימה" היה אומר, "קחו אותי ללשכה".

"לאט לך סבא", היו עונים לו "עברו כמה שנים. אתה כבר לא באף תפקיד". ואז, אחרי שהיה מתעדכן, שומע מה קרה מאז ועד היום...

אז מעניין לשמוע מה היה לו להגיד. האם העתיד התרחש כפי שראה אותו בעיני רוחו, או שמע עשינו את כל הטעויות האפשריות, לדעתו.

את זה הייתי רוצה לשמוע.

נכתב על ידי , 12/1/2014 20:50   בקטגוריות הגיגים ללא משמעות  
הקטע משוייך לנושא החם: מורשתו של אריאל שרון
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: זכר

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטאטלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטאטלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)