לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דרך החיים

ישנם דברים שמרגישים גם בלי מילים..
כינוי:  פרח החיים

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

12/2005


זה קרה ביום סתווי במקצת, התור לקופות היה ארוך מהרגיל, עמדתי בצד חיכיתי לפתיחת הדלת, והוא לבינתיים הלך לקנות את הכרטיסים....

נכנסנו לקולנוע, הוא מיד פנה והתיישב בשורות האחרונות, בית הקולנוע היה מלא בחלקו, הרגשתי שהולך להיות כאן משהו לא שיגרתי...התיישבנו, ציחקקנו להנאתנו ואז התחיל הסרט...

הוא לא חיכה הרבה....לפתע הרגשתי את ידו לופתת את שדיי מלטפת לי אותם בעונג רב,

ואני ציחקקתי קלות..."הרי לא בשביל זה באנו עד לקולנוע" לא? ככה שאלתי...והוא השיב לי קרוב לאוזן בנשימות כבדות וקול חרמני במקצת..."כי אכן בשביל זה"...רצה לעשות משהו שונה, משהו מסוג הפנטזיות שעליהם חלם זמן רב....

זה היה נעים להרגיש את מגע שפתיו נוגעות באוזניי ולשונו החלה ללקק את צווארי..מיד התעוררה בי התשוקה, הלב שלי דפק במהירות...הרגשתי את הגירוי עולה וגובר בי....

מידי פעם  הסטתי את עיניי לצדדים וגיליתי שהאדם הכי קרוב אלינו היה במרחק של 5 שורות לפנינו..ואני כבר הרגשתי את הזרמים העולים ומצפים אותי....אותם זרמים שתמיד ליוו אותי כשידיו נגעו בי, אומנם זה היה מוכר לי אבל מיוחד מתמיד..

שלחתי את ידיי לאברו ליקקתי קלות את שפתיו והתחלתי ללחוש לו מילות אהבה מגרות, ראיתי את איברו מזדקר מתוך מכנסיו והוא התחמם ולקח את ידי בחוצפה ושם לי אותה שם...ליטפתי אותו מעל מכנסיו, והוא כרגיל ללא שום מחשבה פשוט שלח את ידו אלי והכניס אותה מתחת לחצאיתי והחל לנגוע ולמשש את הנקודה היא..נקודה שיכולה לתת לי הרבה הנאה שרק הוא מכיר הכי טוב בשבעולם.

הוא עינג אותי בטירוף, בזמן שאנו מתנשקים ולשונותינו נאחזות זו בזו נאנחים בקול שקט שרוצה להתפרץ החוצה בצעקה גדולה של הנאה.

הוא המשיך בשלו לענג אותי, פרמתי את כפתורי מכנסיו והכנסתי את ידי, הרגשתי את הרטיבות שלו מעוצמת העונג...הדבר השונה הזה עשה לי את זה.

היינו חמים כלהבה המתפרצת מתוך האש התחלתי להזיז את גופי התחתון בזמן שהוא שם עושה את מה שאהבתי, ואז תוך כדי עצמתי את עיניי ודמיינתי אותו בתוכי ...זה היה מדהים....הכי מדהים האורגזמה הכי שונה שחוויתי.

 

נכתב על ידי פרח החיים , 3/12/2005 11:43  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הנץ ב-1/7/2006 23:34



19,949
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרח החיים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרח החיים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)