לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דרך החיים

ישנם דברים שמרגישים גם בלי מילים..
כינוי:  פרח החיים

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

12/2005

בלילה...


 

הריקנות הזו, לא יודעת להסביר אותה, מוצאת את עצמי כל ערב הולכת לישון עם דמעות בעיניים,אני כותבת עכשיו פה מעימקי ליבי, לא יודעת למה? מה אני עושה? ואיך אני מתמודדת?

אני מוצאת את עצמי מתחילת השבוע, הולכת לישון כל לילה ובוכה שם בכרית, הדמעות האלה פתאום מתחילות לזרום להן, אפילו קמתי להחליף את הציפית לא פעם, חוסר של הכל.....

ריקנות, בדידות, משחק, ניסיון, הכל יוצא לי בזמן שאני רוצה לעצום את העיניים ולישון.

אפילו שהתקשרתי לחברה בוכה לא מזמן, כדי לקבל את מה שאני באמת זקוקה כרגע, מילה טובה, הבנה, לא מצאתי את המילים הנכונות להסביר את ההרגשה הזאת.

צריכה דחוף לבדוק מאיפה זה בא לי, זה קשה לי מאוד.

יש לי הרבה דברים טובים בחיים, אבל מין הסתם גם הרב קשיים.

הקושי הגדול ביותר שלי הוא החוסר.....חוסר של מה?

לא יודעת! אולי חוסר מהכל....ואולי יותר מדי.

דווקא אני אוהבת לבכות פעמים, ולהוציא החוצה את כל הרעלים, לנקות את מערכת הספיגה שלי.....

שמעתי משפט חזק משמעות מקודם.."עלבון הוא דבר טוב, עלבון גורם לזעם...וזעם גורם לכוח.."

אין לי מושג מה הקשר, אבל אני מוציאה את כל הזעם על המקלדת הזאת, אז ככה שזה כבר לא משנה.

אולי סוף סוף  בלילה השלישי של השבוע פעמיים כי טוב, אני אוכל סוף סוף לישון רגועה, מבלי להחליף את הציפית הרטובה, כי הדמעות זלגו להן כבר על המקלדת.

 

לילה טוב

נכתב על ידי פרח החיים , 13/12/2005 22:51   בקטגוריות דברים שבלב  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פרח החיים ב-19/5/2007 17:05



19,949
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרח החיים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרח החיים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)