לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דרך החיים

ישנם דברים שמרגישים גם בלי מילים..
כינוי:  פרח החיים

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

12/2005

אוקטובר 2005


אוקטובר 2005 ישבתי בסלון לבדי בשעת לילה מאוחרת, אותו לילה הביא את א' למיטתי, הרהרתי מה היה יכול להיות במידה והיינו יחד, מסתבר שהיתה לו כמיהה גדולה לשדיים, או לחזיות מאיכות משובחת, אבל מה שהוא לא הבין זה שהחזיה שלי לא השתוותה לשדיים שבתוכה.

א' העדיף את השדיים שלי, וכאשר הורדתי את החולצה שלבשתי, הוא ליטף בעונג את החזיה, ועיניו נפתחו לרווחה, התחיל ללטף, נגע בקצות אצבעותייו, נישק אותי בפראות ובמלא תאווה, הסיר לי את החזיה רק כדי שיוכל לאונן על תוך שדיי המדהימים, היתה תשוקה מלאה בהורמונים, התנהגנו כאילו יש לנו את כל הזמן שבעולם, וכאילו כל חיינו חיכינו לרגע הזה, לא התביישנו...וגניחותינו נשמעו היטב בהד החדר הריק מלבד המיטה שהיתה שם.
אני לא חיכיתי הרבה, והחלטתי שאותו אני רוצה, נגעתי בו, מיששתי אותו, ליטפתי והחזרתי לו את מלוא התשוקה.
זה עשה לי טוב להתענג על בשרו העסיסי, לעשות משהו משוגע וחסר מעצורים, משהו שונה, התיישבתי עליו וכיסיתי את עצמי עם סדין כדי שאף אחד לא יראה ולא ישמע קצת חוסר בטחון, רק שנינו היינו שם, עולים ויורדים, נעים, זזים ונהנים, לא נשאר מקום שלא נשקנו אחד לשניה, (אולי בעצם רק אחד), אבל זה הספיק, הטירוף זה, הספיק לי ולו לזמן ארוך במיוחד עד לפעם הבאה.
נכתב על ידי פרח החיים , 14/12/2005 22:23   בקטגוריות פנטזיות  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פרח החיים ב-19/5/2007 16:56



19,949
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרח החיים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרח החיים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)