לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דרך החיים

ישנם דברים שמרגישים גם בלי מילים..
כינוי:  פרח החיים

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

1/2006

שאיפות


"הצעד הראשון בחיים.....הוא להחליט בעצם מה אנחנו רוצים"

 

שנה אזרחית חדשה וטובה, מאחלת מלוא בריאות, התגשמות שאיפות וחלומות, מקווה כי השנה הזו תעבור יותר טוב מהקודמת.

 

אני רוצה שבשנה הזאת הדברים יסתדרו על הצד הטוב ביותר, להישאר בדרך שבה אני נמצאת כרגע.

אם היו שואלים אותי מה הכי הייתי רוצה לשנות בעצמי בשנה הזאת? הייתי עונה שברצוני להיות אדם פחות פגיע, הרגש הפגיע שלי שלוקח אותי למקומות לא טובים, לדעת לגמד את הפגיעות מהסובבים ולדעת להעביר אותם ממולי, או פשוט לא לקחת אותם ללב בשפה קלה יותר, זה תלוי רק בי!

מאז שאני זוכרת את עצמי, הייתי בחורה פגיעה, אף פעם לא ידעתי להעביר את כאבי הפגיעה, תמיד דשתי בהם, "נאכלתי" ניסיתי להבין למה?, ממש "לטחון מים" עד שהזמן עשה את שלו ובסופו של דבר השלמתי בחוסר ברירה עם הדבר.

 

התשובות למעשה נמצאות אצלי, רק לעיתים אין ברצוני לקבל אותם, אני חושבת שברגע שאלמד לגמד את הציפיות שלי פחות אפגע. ( כי הרי כבר אמרתי לא פעם שציפיות נועדו לכריות ולא לבני אדם).

הייתי גם רוצה להישאר אני עצמי, ולא להשתנות מעבר לכך,שיניתי את עצמי מספיק בעזרת כח גדול ותמיכה שכל אדם צריך בחיים. הייתי רוצה להמשיך,לתת, להעניק, לתרום לעשות מה שצריך, למען כולם ללא קבלת תמורה.

כי אני יודעת שאת התמורה היחידה האמיתי והכנה אפשר לקבל רק מהקדוש ברוך הוא.

 

כיף לי לשמוע בתקופה האחרונה, כמה מחמאות מרעיפים עלי הסובבים והנמצאים בקירבתי, זה מחזק לי חזרה את הבטחון להבין שאני אכן "יפה", "שווה", "מיוחדת", ו"סקסית", הגעתי היום להבנה, שלא צריך להיות בעלת גוף 90-60-90 על מנת להיות סקסית ולגרום לגברים "להזיל ריר" כי מסתכלים עליך גם ככה הרי סך הכל ולפני הכל את בחורה מושכת יפה ונעימה לסובבים אותך.

אז למה הדחקתי את זה בשנים האחרונות וביטלתי את עצמי?

. בכל אדם יש את היחודיות שלו, ואולי זה ישמע קצת גאוותני או ינטה לכיוון החוסר צניעות שלי, אבל אני די צנועה, לומדת לקבל את עצמי ולאהוב את עצמי כפי שאני, ויש הרבה מה לאהוב בי.

חברה אמרה לי פעם, את יודעת את מקרינה הרבה אהבה את בחורה "חמה" מלשון חום ואהבה, למרות שאני חמה גם מהיבט אחר..........(וואי אני אוהבת את ההבט הזה)

יש בי רצון לזעוק לאלוהים צעקה מהנשמה, ולהזכיר לו שאני אדם שיודע לאהוב ורוצה לאהוב שיתן לי את ההזדמנות להראות ולהוכיח זאת כמו פעם, גם אם לפעמים חיי הלא קלים והאופן שבו אני חווה את חיי, מרעיפים עליי קשים וישנם אנשים בודדים מאוד שלא יסכימו אותי.

 

אני אוהבת לאהוב, ואוהבת אתכם

 

 

נכתב על ידי פרח החיים , 1/1/2006 11:54  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פרח החיים ב-14/6/2006 16:34



19,949
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרח החיים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרח החיים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)