לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דרך החיים

ישנם דברים שמרגישים גם בלי מילים..
כינוי:  פרח החיים

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

1/2006

חרמנות


ואני שואלת את עצמי, מה הקשר לקום חרמנית בבוקר?

כשקור כלבים בחוץ, והגשם מרטיב לך את כל הגוף, ואת קופצת משלולית לשלולית, ועד שהגעת כבר לעבודה, מונחת לך טון של ניירת על השולחן, ואת לא יודעת מאיפה להתחיל..אבל בתכ'לס לא בא לעשות כלום בעבודה כרגע, הדבר היחידי שכרגע בא לך לעשות כרגע הוא לא אפשרי...אז מה באמת הקשר?

אולי החלום ההוא שחלמת בלילה, על הבחור הזה שמתגנב למיטה שלך כשגשם זלעפות בחוץ, הוא יודע ששם הרגליים שלו יתחממו יותר מכל מקום, והוא נכנס לשם ודוחף את רגליו לכיוון גופי, כי אני מתקפלת בשנתי נהפכת למין כדור כזה, אוהבת לישון כמו כפית שהידיים שלי מונחות בין שני רגליי על מנת לחממם, שלא נדבר על זה שיש לי את התכונה המפגרת הזאת להירדם עם גרבים ורק באמצע הלילה להעיף אותם לכל עבר מתוך שינה...לוקח לי רבע שעה בבוקר לחפש אותם.....ועוד לא דחפתי את העדשות לעינים..אז תארו לעצמכם..זה כמו עיוור שמחפש מחט בערמת שחט......(הגזמתי)!

 

ואז הוא התרכל לתוכי, והתחיל ללטף את שיער ראשי האדמוני (וולה -סופר פארם- 16 ש"ח )ואני הרגשתי את הצמרמורת עוטפת את גופי, הן מהתרגשות, והן מרצון לסקס רעב ותובעני....ואני לא מחכה הרבה זמן, כמו תמיד חוסר סבלנות רוצה כאן ועכשיו...מהר שלא יגמר הזמן, אולי אספיק ליותר מהתעלסות אחת, אבל אני רוצה את זה עדיין ורגיש.

דבר ראשון זה להוריד את החולצה של פיגמת הסטן שלי עם הדובים הסגולים, ששנים מהם בחרו להיות מודפסים בדיוק על הציצי שלי, מתחחמים להם מהכריות......

לוקחת את ידיו ומניחה אותם על שדיי, שרעבים וצמאים לו...שרוצים כבר להרגיש את ידיי השריריות והשעירות במידה טובה, והוא לש אותם כמו איזה בצק טופח שמכינים ממנו פיצה, אבל בלי גבינה...

אני מרגישה את איברו מזדקר וחשה את הרטיבות בין רגלי, וואו הרגשה נפלאה, כמה אני רוצה להיות שם עכשיו בסיטואציה הזאת, להמשיך עוד עוד ועוד ...להשתגע, להעלם בתוך גופו, לנשק את עיניו, ללטף את גופו, לאהוב אותו. 

נכתב על ידי פרח החיים , 18/1/2006 10:30  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פרח החיים ב-19/5/2007 17:08



19,949
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרח החיים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרח החיים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)