לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דרך החיים

ישנם דברים שמרגישים גם בלי מילים..
כינוי:  פרח החיים

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

2/2006

רבות הדרכים


שוב מזוודות קטנות פתוחות על המיטה שלי

אורזת את כל השקרים שכבר סיפרת לי

והסיפור אותו סיפור של מוות ופרידה

שלום געגועים להתראות לאהבה

הזכרונות מאחורי ישארו קפואים

חנות של מזכרות אקנה לי כמה חדשים...

 

ובטיסה אל תוך שמיים שצבועים שחור

אני נשבעת אף פעם לא להביט אחור

אתה וודאי ישן אז בטח לא תשמע אותי

אנ'לא בוכה צועקת ולא נשברת, לא חוזרת בי

החברים מאחורי ישארו שלך

במילא הם היו תמיד שם ורק בשבילך.....

 

רבות הדרכים לאהוב אותך

ארוכה ביותר הדרך לשכוח

אהבנו עמוק

אהבנו פתוח

אבל הכי בטוח זה מרחוק.....

 

בכל סיום יש התחלה של משהו חדש

ומרחוק אפשר לראות את זה לא מטושטש

האהבה שלך אלי היתה לאזיקים

סגורה בתוך קופסא

נשארת תלויה כמו בובת חוטים

הכאבים מאחורי ישאירו בי סימן

רבות הן הדרכים וארוכות..........אבל לאן?

 

רבות הדרכים לאהוב אותך............

 

שוב מזוודות קטנות פתוחות על המיטה שלי

אורזת את כל השקרים שכבר סיפרת לי

אתה וודאי ישן אז בטח לא תשמע אותי

אנ'לא בוכה צועקת ולא נשברת, לא חוזרת בי

הכאבים מאחורי ישאירו בי סימן

רבות הן הדרכים וארוכות........אבל לאן?

 

רבות הדרכים לאהוב אותך............

 

נכתב על ידי פרח החיים , 2/2/2006 12:30  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של observe ב-2/2/2006 12:43



19,949
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרח החיים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרח החיים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)