לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דרך החיים

ישנם דברים שמרגישים גם בלי מילים..
כינוי:  פרח החיים

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

2/2006

גן העדן


נכנסתי לרכב  ונסענו, כל הדרך הרגל שלו לחצה על דוושת הגז מבלי להרפות הוא הגיע ל 130 קמ"ש,

"לאט לאט לאן אתה ממהר" שאלתי בחוצפה לרגע לא הבנתי אם הוא רוצה למות או פוחד לאבד זמן, "מת כבר להגיע לשם" הוא ענה לי, הנסיעה ארכה כשעה בין פחד מוות  מגובה המהירות לבין חרמנות שאי אפשר לתאר, נראנו כמו איזה שני אנשים שלא הזדיינו לעולם.

הגענו לשם..הרבה ירוק, פרחים בשלל צבעים, שורה של ציפורים עומדות על המעקה ומקבלות את פנינו בציוצים מלהיבים,גן העדן הקסום, הרגשתי כאילו קנו לי את העולם במחיר שלא מציעים בשום מכירה פומבית.

נכנסנו לבקתה, הלב שלי דפק בחוזקה...התרגשתי, ידעתי שעכשיו אני הולכת לממש את אחת הפנטזיות המטריפות שלי סקס...סקס....עם גבר שנותן לי להרגיש מלכת העולם יותר מכל הגברים שהיו לי.

שלא נדבר על זה שהייתי מחורמנת בטירוף בחודש האחרון, משהו שכנראה רק הוא עושה לי, במילים, במגע, בליקוק, ובליטוף שלו.

כ -100 נרות  דלקו שם בבקתה והאירו את מקום, הוא ניצמד אלי מאחור מלטף את ירכיי, מגע ידיו העבירו לי צמרמורת בכל חלקי הגוף, הוא העביר את ידיו על החזה שלי, בזמן שאני מסתובבת אליו ולוחשת לו תוך כדי הנשיקה הפרועה והרטובה "קח אותי".  

רק הוא מצליח לתת לי להרגיש כזו מושלמת ויפה, סקסית ומלאת תאווה, התפשטנו, התנשקנו, שכבנו על המיטה, הוא רכן מעלי, מנשק ומלקק את הפיטמות הזקורות של שדיי הגדולים, משפשף בהם את אברו, זה גירה אותי עד עילפון, ידו ניגשה בלי להסס לדגדגן שלי מעסה אותו בתנועות סיבוביות,

"כן תמשיך..אתה יודע מה אני אוהבת" לחשתי, הוא הכניס את אצבעו לפי, מצצתי אותה כמו מישהי שלא ידעה עונג מעולם, "בוא אלי עכשיו" תן לי להרגיש אותו בפי, מבלי להסס הוא הכניס את איברו הזקור מהנאה לתוך הפה הצמא שלי לטעם הזה, יונקת אותו לתוכי, מלקקת אותו בלשוני, נשימותיו נעשו כבדות והגניחות שלו הטריפו אותי יותר, "אל תפסיקי זה מדהים את אלופה" הוא לחש תוך כדי שהוא ממשיך לעסות לי את המקום הרטוב ביותר בגוף שלי בדיוק כמו שהוא אוהב. הוא גמר לי בפה בצעקה, מלקק ומנשק את פי משאריות הזרע שלו, שכחנו מהכל, שגעון הסקס גרם לנו לאבד חושים, "עכשיו את לא זזה" הוא "פקד", והתחיל לרדת לאט בלשונו לכיוון  גן העדן הרטוב שלי, הוא ליקק ושטף אותי בלשונו, לרגע מפסיק ומסתכל עלי, רוצה שאחווה את האורגמה הכי טובה שחוויתי מימיי..גמרתי בעוצמות מטורפות והא מביט בי ונהנה, מביט בי ומתחרמן כל פעם מחדש.  

נכתב על ידי פרח החיים , 4/2/2006 20:04  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פרח החיים ב-26/6/2006 22:23



19,949
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרח החיים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרח החיים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)