לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דרך החיים

ישנם דברים שמרגישים גם בלי מילים..
כינוי:  פרח החיים

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

1/2006

מצאתי פתרון


אז זהו עכשיו רוקנתי את הכל.... הרבה עברתי השבוע, עצב, בכי, שמחה, צחוק, עונג, גילוי עצמי מחדש, ריגוש, ליטוף, דרך, שלווה, שינה, נדודים,קושי, צמרמורת,  ואפילו אורגזמה...בעצם שתיים

ואל תצפו שאגלה לכם איך? אני לא מגלה סודות.

 ואז הייתי צריכה עוד טיפה כדי להרגיש שרוקנתי הכל מבפנים, בערך מהרגע שהשבת נכנסה ועד לפני שעתיים בערך, חשבתי איך אעשה את זה ומצאתי את התשובה...

 

הפעם זה היה "להקיא" את הטיפה הזאת על "רחבת הריקודים" בסלון ביתי הקט, אחרי שנת צהריים של שלוש שעות, סימנתי סידרת שירים שעושים לי את זה, פול ווליום, מוסיקה, התפרעות, בליווי ריקוד מטורף,  שיגעון של מוסיקה, קצב שגרם לי להתנועע כאילו ממש נולדתי לרקוד, וואי זה היה מגניב, תשמעו זה תופס חבל על הזמן, מומלץ בחום....לדעתי אפילו ירדתי איזה קילו.

האמת, הייתי עושה את זה שוב, אחרי מנוחה קצרה, וכניסה של אויר חזרה לריאות, כי בתור אחת שמעשנת כמעט קופסת סיגריות ליום, זה היה שיא,פתאום הכל זרם בכזאת קלילות, חידשתי כוחות לקראת השבוע החדש שמתקרב.

 

קבלו את העצה זאת להתפרקות, נסו, והיווכחו.  

  

נכתב על ידי פרח החיים , 28/1/2006 16:31  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יעקב אח של מאיר ב-29/1/2006 11:18
 



על חברות סגנון....


איזה נחמה והקלה

הנחמה שאין לתארה

כשמרגישים בטוחים עם אדם

כשלא צריכים לשקול

מחשבות ומילים

אלא נותנים להם להישפך

בדיוק כמו שהן

פסולת ותבואה ביחד

בבטחון שיד נאמנה

תיקח ותנפה אותן

ובנשימה אדיבה

תעיף את השאר.

נכתב על ידי פרח החיים , 26/1/2006 13:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שוב אני


 יורדת למכולת עם טרנינג ג'יפה ועודף משקל (וכבר כמעט 3 שנים אחרי לידה)מקבלת מחמאות, מסתכלים עלי כאילו מינימום מיס יוניברס, הולכת לקבוצה מקבלת מחמאות כמה סקסית ויפה אני, הולכת לחברה ..אפילו החברה מחמיאה.....נפגשת עם גבר..הוא נגנב מהריח שלי, מתחיל לרעוד, להתרגש.....הולכת להורים...אמא אומרת איזה ילדה יפה יש לי, וגם אבא כמובן.

סקסית בטירוף זה מה שחושבים עליי, האם הם באמת מתכוונים לזה, כל הסובבים אותי, או שלא נעים להם?

וואלה שריטה נוספת שגיליתי דימוי עצמי נמוך...אבל כנראה שלא עוד, לא רוצה לתת לשריטה הזו להעמיק ולתת לפרץ הדם לצאת החוצה.

הרוב בזכותך...שנתת לי להרגיש אני.

שנתת לי להרגיש מבפנים, ליטוף אמיתי, חיבוק אמיתי, קירבה אמיתית, שנתת לי פשוט להיות אני.

לא מחפשת לעשות רושם על אף אחד, רוצה להיות אני...ומעכשיו החלטתי שאני נשארת אני!!!

 

נכתב על ידי פרח החיים , 24/1/2006 13:46  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פרח החיים ב-27/12/2006 19:49
 



לדף הבא
דפים:  

19,949
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרח החיים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרח החיים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)