לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דרך החיים

ישנם דברים שמרגישים גם בלי מילים..
כינוי:  פרח החיים

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

11/2005

מבטים


הוא מסתכל עלי, אני מרגישה ויודעת אותו...הוא נוגע בי בעיניו, מקלף את בגדיי תוך כדי מבט,

העיניים האלה שלו יכולות לגרום לי להתרגש כל כך, בעיניו הוא מסמן לי להתפשט ואני עושה זאת,

רוצה להיות שלו ללא כל חשש..

אל תפסיק להביט בי כך אהובי.

אני כובשת את פני בידיי, מנסה לעצור את הדמעות שמעדו לפרוץ מעיניי, אני מרגישה חלשה אבל נחשקת....

הוא מתיישב לצידי ומלטף את ראשי באהבה, מנשק את כתפיי, נוגע בלחיי, הוא רוצה אותי אני מרגישה, רגלו התחככה ברגלי, אני קולטת את מבטיו  מבלי להסתכל עליו.

ידי מטפסת לכפתורי מכנסיו אני מתירה אותם זה אחר זה בלהט רב, כאילו זאת הפעם הראשונה.

מכניסה את אצבעותיי לתוך מכנסיו, מגע לא מגע מבט רודף מבט, מרגישה את איברו המזדקר בידי,

ואותו לוחש לי "אהובתי".

וככה מבטינו נפגשים ואנו מתחבקים ומסתכלים אחד לשני בעיניים.....ובוכים!

נכתב על ידי פרח החיים , 30/11/2005 21:40  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פרח החיים ב-19/5/2007 17:03
 



פרידה


 

 עודני זוכרת את מבט עיניך כשהלכת

עודני זוכרת את עוות שפתייך

כשבעצב חייכת

ידעתי שלא אשוב עוד לראותך

אך בכל זאת את פי חתמתי

ואת מה שבליבי לך לא אמרתי

בשל אהבה פגיעה, ונפש שבורה

שנשתברה לעוד אלפי רסיסים כשהלכת..

מדוע לא יכולתי להגיד פשוט..אותך אני אוהבת

וחשבתי רק על נפשי הכואבת

ולא חשבתי על כאבך ואהבתך

ועל זה אני מבקשת מבקשת....סליחה!

נכתב על ידי פרח החיים , 30/11/2005 14:38  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הנץ ב-26/6/2006 08:00
 





19,949
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרח החיים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרח החיים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)