לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דרך החיים

ישנם דברים שמרגישים גם בלי מילים..
כינוי:  פרח החיים

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

12/2005

סיפור מכור


זה לא הגשם

שזולג מתוך עיני

זאת לא הרוח

שנושבת על פני

אני נזכרת איך הלכת אחרי....

ואיך היום אתה יוצא מתוך חיי.

אני שוקעת בנפשי אין עוד מוצא

איני יודעת אם תשוב בחזרה

אני פוחדת מעצמי אני מודה

עוד מעט אני נשברת ובוכה....

 

זה סיפור כזה מכור

יכולת להיות יותר ברור

אני אדם כמו כולם

אחת מבין כל העולם

זה לא עובר זה רק חוזר

הפכת להיות אדם אחר

זה גלוי ולא צפוי

במה זה כבר עכשיו תלוי

 

אני חולמת במקום בו תקווה

אותי אוספת מוציאה אותי ממך

ומצטערת אם אני עכשיו בוכה

והדמעות שלי ירדו גם בשבילך......

 

 

נכתב על ידי פרח החיים , 29/12/2005 20:13  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של snake_man ב-19/6/2006 02:24
 



אהבה אמיתית


אז בלילה בלילה לא די לה, כמו ילדה אבודה היא נרדמת

אז בלילה בלילה לא די לה, היא איתי מול ביתי עוד עומדת....

סתם שגעון כזה של פזמון משיר.

 

מעניין בזמן האחרון קורא לי דבר מוזר רוב השירים שמתנגנים להם, מזכירים לי את חיי, כאילו ממש אבל ממש נכתבו עלי, ברור לי שיש עוד הרבה שחושבים כמוני.

 

 היום שלי התחיל נפלא, למרות שקמתי הרוגה, כי בזמן האחרון השינה שלי לא כל כך שינה.

קרוב מאוד לחניה בעבודה, עמד לו בחור חינני שלא הפסיק להסתכל עלי ולחייך, שאלתי אותו בנימה עדינה "סליחה אנחנו מכירים" והוא ענה שלא, "רק פרח יפה שכמותך לא רואים כל יום".

סבבה אחי עניתי לו והמשכתי בדרכי.

יום עבודה מתיש בין לחץ של סוף שנה לטלפון, עזרה,תמיכה, שרות, הרי אני חייבת לעשות הכל

עד שאמות, קוצים בתחת..זה אני! בפירוש דורסל טיבעי טיבעי...לא מסוגלת לשבת יותר מדקה, כל הזמן מחפשת תעסוקה, יעני לא חסר לי עבודה...אפילו בהפסקה עושה טובה שעולה להשתין חס וחלילה שלא אאבד זמן, אבל השלפוחית שלי ממענת  מלהמתין.

חוזרת חלילה על זה כל יום, ונופלת מהרגלים בסוף כל יום.

 

אבל!

 

מחר יש לי ערב פנוי משלי, אחת לחודשים שלושה ככה בשביל הנפש, משהו שונה לא שיגרתי, לא עושה תיכנונים לא קובעת, זורמת עם הראש שלי, לאן שהוא מוביל אותי.

האמת היא אני רוב הזמן חיה בתוך בועה, יש לי מסגרת משפחתית, אבל אהבה אמיתית...

 מזמן לא הרגשתי, יש לי רצון לצעוק מבפנים לאלוהים שלפעמים אני כל כך זקוקה לאהבה הזאת, רוצה כל כך להרגיש מחדש פרפורים, תשוקה וכשצריך גם כאבים.

אבל כאבים ששווים (לצעירים לא לפירוש).

אז מה אני עושה במקום לצעוק?

יושבת וכותבת כאן לעצמי, בין תוכנית אחת לשניה, בין קיפול כביסה,סידור הבית, והכנת ארוחה חמה.

 

אז ביי לבינתיים האוכל עומד להישרף, רוצה לשבת עוד מעט להרגע, ולתקן את מה שבלב. 

 

 

 

נכתב על ידי פרח החיים , 27/12/2005 18:35  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של snake_man ב-19/6/2006 02:28
 




הכל עד לכאן/עמיר בניון

 

מנגינות...מדומות....משטות..מזייפות...מטשטשות לי

את שביל הזהב

מתנגנות לי....

משקרות לי.....

מציקות....רציתי להבין, להרגיש קצת איזה ערך....

ושמחתי עליך שאת תגלי לי את הדרך

ונשמתי אוויר מזוהם

והלכתי בערך

התהלכתי שולל עד לכאן...

 

אני רואה אני מרגיש...

אני רוצה אני אדיש...

אני חכם אני יכול....

אני גיבור כל כך גדול.....

הכל אני..אני הכל..

אני חזק...אני בתוך בועה...

סתם מנופח משום ערך....

וידעתי בסופו של דבר ...

היא תתפוצף לי בדרך.....

התביישתי, כמו מצורע הרגשתי בערך...

ואולי זה הכל עד לכאן....

והלוואי שזה הכל עד לכאן....

 

אנשים..ישנים, משתגעים, מתנשאים....

רוקדים ונשרפים....

לאורו של ירח..להשתגע להתבדח...

סתם כי מישהו רצה

כל כך להרגיש כמו איזה מלך

וסמך רק עליך שאת תגלי לו את הדרך

ואמרת לו שהוא מיוחד....

הוא אוהב שאת משקרת

הזיות הזיות עד לכאן.

 

אני רואה אני מרגיש...

אני רוצה אני אדיש....

אני חכם אני יכול....

אני גיבור כל כך גדול....

הכל אני.... אני הכל....

אני חזק....אני בתוך בועה....

סתם מנופח משום ערך....

וידעתי בסופו של דבר....

היא תתפוצץ לי בדרך.....

התביישתי, כמו מצורע הרגשתי בערך....

והלוואי שזה הכל עד לכאן....

הלוואי שזה הכל עד לכאן..... 

נכתב על ידי פרח החיים , 26/12/2005 18:49  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Emma ב-27/12/2005 21:10
 



לדף הבא
דפים:  

19,949
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרח החיים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרח החיים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)