לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דרך החיים

ישנם דברים שמרגישים גם בלי מילים..
כינוי:  פרח החיים

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

3/2006

מוקדש ל ח'!


היום.זהו יום הולדתך, לפני מספיק שנים נולדת....ואז חיבקו אותך בחום ליטפו ואהבו.

ואני שצריכה לחגוג איתך את יום ההולדת שלך...ביום בו אתה מתבגר ולא גודל, אלא רק מתבגר! והשנים עוברות להן, ומאז שאנו יחד זכינו למעט מאוד ימים יפים, שאותם אפשר גם לספור...

אני מקדישה לך את הפוסט הזה כי אין לי מילים לאחל לך בעל-פה.

אולי בגלל הכעס שלי?אולי בגלל האכזבה?אולי בגלל שקשה לי איתך ובלעדיך?אולי בגלל שאני לא מוצאת לאן אני נסחפת עם החיים שלנו יחד ומה הם בדיוק נותנים לי?אין כימיה?אין אוזן קשבת מצידך...

אני יודעת שאתה "קרוץ" מחומר טוב, זה לא אתה שמדבר מתוכך.אלא זוהי המחלה שלך.

אולי פעם כשאהיה על "ערש דווי" אבקש ממך לקרוא כאן את הבלוג הזה, כדי שתדע מה עברתי  

בחיי, איך הרגשתי, מה עשיתי, כמה היה קשה לי לשרוד איתך, כמה דמעות זרמו בלחיי על מנת להרגיש טוב, וכמה שהשתדלתי למרות הטעויות...ואף פעם בשבילך זה לא היה מספיק.

אני לא שופטת אותך, אני רק רוצה חיים טובים יותר..שלווים, מאושרים, אני יודעת שכל אחד מהצדדים נותן משהו זה מצליח,כשאחד מוותר לשני, לבד זה פשוט בלתי אפשרי!

אבל למרות כל זאת אתה האבא של הילד שלי, אתה חשוב לי, איכפת לי ממך, ואני דואגת לך, לפעמים אני לא עושה את מה שצריך לעשות בדרך הנכונה והמבינה, מה גם שאני מסתירה ממך כרגע דבר מה....כי זה קשה לי.תבין קשה לי!

נכון שאני לא רוצה להמשיך לחיות איתך.אני רוצה לעשות שינוי, כי אני מתמוטטת מול עיניך, ואתה?

אתה אף פעם לא שם בשבילי, וגם אם כבר כן, אז דרך המחלה שלך, זה לא אתה באמת.

 

ומה אני מאחלת לך?

כמה דברים פשוטים...בריאות, בריאות ושוב בריאות, שאלוהים ישמור עליך ויעניק לך את התבונה להבחין בין השניים, שיתן לך לחיות את מחצית חייך האחרונה בצורה הכי מאושרת שיכולה להיות, לא כפי שחיית את הראשונה.

שלא תאבד משפחה נוספת, כמו שאיבדת בצעירותך.

שיפול כוכב מהשמיים ויגשים את משאלות ליבך, ואני מתרגשת כשאני כותבת את זה, כי את כל זה קשה לי לאחל לך, ולהיות מולך.

הידיים שלי רועדות כי זה יוצא מתוך תוכי.. מליבי ונשמתי... וזה מה שאני מאחלת לך!

לפעמים...אני שואלת את עצמי..האם אני באמת אוהבת אותך?אם קשה לי לוותר..ואין לי את האומץ לשנות..האם זה עונה לי על השאלה.

 

זה בשבילך.

 

זה לא אומר שאני לא אף פעם
זה רק עכשיו, אז תחכה
ואז אבוא כשיעבור הזעם
ואז אחזור - כשיתבהר.

זה לא אומר שאני לא חושבת
עליך בכל יום, כל שעה
עדיין אין שלווה ואין את השקט
כי בכל מקום עולה מולי דמותך.

גם אם קשה לי להגיד מילים יפות מאלה
גם אם לא מצאתי דרך להגיד, שלך
תדע עכשיו שרק אותך אני אוהבת
תדע בלב אני תמיד איתך
תדע אני תמיד, תמיד איתך

זה לא אומר שכך ואין אחרת
זו רק סופה ביום חולף
ואז תראה איך כשתזרח השמש
אשוב אליך מן הגשם השוטף.

גם אם קשה לי...

ביצוע/הפרוייקט של עידן רייכל

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי פרח החיים , 31/3/2006 13:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




"מה את רוצה? שאני לא אקח ללב את מה שעובר עלייך?לא יכול.

ואני גם לא רוצה שלא תספרי לי מה עובר עליך.אז אני לוקח קצת ספייס.בשבילי ובשבילך.

קצת מתרחק רגשית.כי את חשובה לי.ואיכפת לי ממך.למה את לוקחת ללב את מה שעובר עלי?

מאותה סיבה.זה כנראה לא הולך ביחד.חברים וסקס.זה או זה או זה.כמה שהייתי רוצה.

זה לא אומר שאת לא מושכת אותי או שאני לא מעוניין בחברות.אני עדיין חושב שאת אישה מאוד סקסית.ועדיין איכפת לי ממך.אני צריך להחליט מה אני רוצה ממך.כי אני נהנה מהסקס איתך בצורות שלא יאומנו.ואת גם מאוד חשובה לי בתור אישה חברה.זה מה שאני מרגיש.

אבל הדבר האחרון שאני רוצה זה לפגוע בך באיזושהיא צורה שלא תהיה.ולא יעזור כמה שתגידי לי שאת אחראית למעשייך.כי אם אני הגורם לרגשות של פגיעה.אני אחראי!

שלא נדבר גם על הפחד שלי מלהכניס אותך להריון לא רצוי.זו פגיעה גופנית מעבר לפגיעה נפשית.שאני לא אוכל לחיות איתו.תסדרי לעצמך את הראש.אני אהיה פה גם אח"כ.חבר לפני הכל.

סקס סיבך את העניין כי שנינו אובר רגישים.יש ימים שנורא קשה לי לדבר איתך.אנחנו נוותר על המפגשים הלוהטים איתך.עד כמה שטוב לי בהם.כשיירגעו העיניינים נדבר על זה.מנסה להיגמל מהסקס איתך.כי את חשובה לי יותר בתור חברה.חבל שזה נגמר ככה.קשה לי.אבל אני מרגיש אשם.וחרא לי עם ההרגשה הזו.תשמרי על עצמך אל תעשי שטויות.

תזכרי!

שיש אנשים שחושבים שאת כן שווה כבן אדם.בניגוד לאלו שהכרת כל חייך שרצו רק לזיין אותך.

ובסקס את עדיין שווה פי 10 מאחרות לדעתי."

 

בנות! גברים מוכרים לוקשים בשקל...משחקים אותה כואבים ומסכנים, הם עשויים מפלדה.

גם עם אבן משחזת ..הם לא יקחו ללב!לא נהיה חשובות להם באמת!הם לא יהיו חברים אמיתים!

הם יפגעו ולא יהיה אחראים!הם לא יהיו שם כשתצטרכי!הם ינצלו את התמימות שלך לטובת שכיחה של מישהי אחרת!לא קשה להם אף פעם!ולא חרא להם!והם בטח לא יקחו אחראיות אם תכנסי להריון!!!!!

 

איך אפשר להוכיח שזה אחרת?אי אפשר כנראה!

ואולי קיים הגבר שיכול להוכיח...אבל לא בעולם הזה.

 

 

 

נכתב על ידי פרח החיים , 30/3/2006 15:30  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שחר ב-31/3/2006 17:31
 



THIEF OF HEARTS


Somewhere deep inside of a stranger's eyes
There are stranger things I see
Shades of light on a secret part of me
Living in the shadows hiding from my life
I was waiting for a dream
Now a perfect stranger fills my needs

Thief Of Hearts
Stole my heart from me
Thief Of Hearts
Better than a dream
The Theif Of Hearts

Hands upon my body full of cool control
Baby tell me how you knew
Everything that felt so good to me
Now I see you clearer through your one-way mirror
Real, but too surreal
Turn the pages

You're a memory

(Repeat Chorus)


When I think about my soul
All the secrets that you stole
Then I know that I've just got to let you go

(Repeat Chorus)



נכתב על ידי פרח החיים , 30/3/2006 07:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של gods and monsters ב-11/4/2007 17:49
 



לדף הבא
דפים:  

19,949
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרח החיים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרח החיים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)