לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דרך החיים

ישנם דברים שמרגישים גם בלי מילים..
כינוי:  פרח החיים

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

5/2006

ואני רק רציתי לשיר/ריטה


המוסיקה תעלה ואני מתחברת לכל מילה, מקשיבה, מזמזמת, מוציאה את הכאב והגעגוע החוצה.

מוציאה רחוק ממני, למקום שלא יכאב לי יותר.

 

תשירו איתי.....

 

ואני רק רציתי לשיר
לעמוד מול מראה
בעיניים עצומות
לקרב תפוח עץ
אל שפתיים אדומות
ולשיר

בתריסים מוגפים ובדלת נעולה
עטופה בסדין ובמטפחת הכחולה
מקשמיר

ואני רק רציתי לשיר
לתופף על שולחן
בידיים ארוכות
ולנשוך אחת אחת
את המילים המתוקות
של השיר

עד אשר העליתי באוב את התשובות
ודמעות של אהבה בעיניהן של התמונות
על הקיר

והרגע ההוא הפרטי
והרגע ההוא הביתי
עוד נוסע איתי
כמו חלום בהילוך איטי

ואני רק רציתי לשיר
ולשיר
ולשיר
נכתב על ידי פרח החיים , 30/5/2006 23:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




רצים לי ים פוסטים בראש..צריכה להשלים את החסר, מה שאני לא יכולה לעשות בעבודה.

אני אשפצר אותם קצת במידת האפשר, אמרח להם סומק על החיים, והוציא אותם לאוויר העולם.

 

להלן משפט חשוב שלא אשכח

"נראה לי שאני מתחיל להתאהב, אמרתי את זה בקול.."?

הוא אכן אמר בקול, ואפילו מלטף, אבל מהר מאוד זה הפך לאינטרס.

כוס אומווו איך העולם בנוי.

לא כל העולם מסתובב סביבם ובטח לא סביב הזין שלהם.

נכתב על ידי פרח החיים , 29/5/2006 18:11  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של snake_man ב-19/6/2006 02:47
 



דרך הילדים


הדבר הכי גרוע אצל בעלים במריבה בין בני הזוג, זה שהם חושבים שהם "מענישים" אותנו דרך הילדים....

הכוונה היא שאם הוא צריך לשמור על הילד, כי אני צריכה לצאת מהבית לסידור או לבילוי, הוא מסוגל להגיד לי לא במלוא מובן המילה, ואפילו בכזאת נוקשות, כי הוא חושב שפה אני אמנע מלצאת או לעשות מה שאני רוצה לעשות.

אצלי זה מאוד מובן מאליו, תמיד שאנו רבים הוא חושב שהוא מאיים עלי בזה שהוא לא מוכן להיות "ביביי סיטר" על הילד, וההורג ביותר הוא שאת צריכה לשמוע "אני לא שומר לך אותו"..לך? כאילו והילד לא גם שלו.

אז אני החלטתי שכל הזדמנות לשמה כשיש לי, אני נעלמת, בוףףף....פורחת לי, מתלבשת, מתיפיפת, לא מבטלת בגלל שאין לי "ביבי סייטר" והילד שלי תלוי בי וקשור אלי <שזה דבר גרוע בפני עצמו...>מה לעשות, לא עברתי קורס הורות, ולא לימדו אותי להיות אימא.עם הילד הראשון עושים את כל הטעויות, ומהם לומדים.

אז החודשיים האלה גדושים באירועים משמחים <שיהיה רק בשמחות>, אי אפשר לסנן, כולם חשובים אחד לא פחות מהשני, אם ידעתי להיות לצידם בימים של כאב ועצב, אז בטח שארצה להיות שם בימים של שמחה.

אז נכון שהיום זה לא מסתדר לקחת את הבונבון להורים, אז החלטתי לשדרג אותו לבן זוגי הקטן, לקחת אותי לבילוי, לרקוד, לשמוח, בדיוק כמו שצריך, שאלתי אותו "רוצה לבוא עם אמא בערב"?רק מההתלהבות ומהחיוך שעלה על שפתיו אני לא חוזרת בי.

תגידו לי אתם? יש יותר טוב מלהיות עם ילדינו לבד ברגעים של קושי.

אין!!!!

אני הולכת להלביש אותו כמו גבר קטן עם תספורת חדשה, לבשם אותו, שיהיה הכי חתיך מכל הגברים שם..

בטוח שיהיה.

מי יפה של אמא????

נכתב על ידי פרח החיים , 29/5/2006 17:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פרח החיים ב-29/5/2006 23:55
 



לדף הבא
דפים:  

19,949
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרח החיים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרח החיים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)