לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דרך החיים

ישנם דברים שמרגישים גם בלי מילים..
כינוי:  פרח החיים

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

8/2005


נמאס לי לחפש דיל סביר ומציאותי לאזור הצפון, אז אולי יש למישהו רעיון להמליץ לי.....

 

פרק שני:

אז השכרנו לו דירת חדר נחמדה וחביבה באזור המרכז, שיפצנו, ניקינו, קנינו, ואני הייתי שם בשבילו בתור ידידה הכי טובה שבעולם., האמת לא היתה לי משיכה אחרת אליו, רציתי ידיד אמיתי גבר כמוהו, רק שכל פעם שהייתי נכנסת אליו הביתה, הייתי מתה מפחד שהיא עושה עלי תצפיות או מעקבים כי באותה תקופה הוא ביקש ממנה לסיים את הקשר והסביר לה עד כמה היא חשובה בעיניו, אך שאין להם עתיד יחד......האמת היא שהפחד היחידי שלי ממנה היה שלא תחשוב שיש בינינו משהו יותר מידידות, כי ידעתי איך היא תגיב אפילו שזה רק זה.

עבר חודש וחצי ואנחנו הפכנו לידידים הכי טובים שבעולם, הלכנו לסרט יחד באחד הקניונים, התיישבנו לנו בכיסא הנכון, ואז לפתע מבלי להתאמץ רק דרך זיהוי הקול, גילינו כי הבן שלה יושב עם ידידה שלו ממש שורה מאחורינו, ושם הכל התפוצץ לא היה לאן לברוח ממה להסתתר, הילד גילה לה שראה אותו בקולנוע עם אותה תלמידה שהיתה אצלה בקורס מודעות ( לתאר אותי זו בכלל לא בעיה.....), והעינינים התחילו להסתבך הייתי מקבלת ממה טלפונים ואיומים, שלחה לעבודה שלי פקסים לא סובלים קריאה, ממש פחד אימים, למרות שהוא הסביר להם לא פעם את היחסים בינינו........

דבר לא עזר לא השיכנועים שלו ולא בטיח, והיא בשלה לתפוס ול"קרוע" אותי, חחחחחח

נראה לי שהייתי מפוצצת אותה ממכות.........

טוב נו ברצינות בקיצור הקשר שלנו הלך והתהדק לאור הפחד שהייתי נמצאת בו מפניה, פה היא עשתה לי את כל העבודה, כי כבר היו לנו רגשות אחד לשניה רק שחיפשנו דרך לפרוץ איתם קדימה, והיא גרמה לקשר שלנו להתהדק................. 

נכתב על ידי פרח החיים , 21/8/2005 20:59  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פרח החיים ב-19/5/2007 17:00
 




באסה לי היום מרגישה רע, לא בא לי אפילו להמשיך את פרק ב', מקווה שהמצב ישתנה, מבטיחה לחזור בהקדם!!!!!!!!!!
נכתב על ידי פרח החיים , 18/8/2005 14:22  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של brother ב-19/8/2005 10:46
 




בוקר טוב ויום מאושר..................

 

פרק ראשון:

סיימתי אז את הקשר הקשה הזה עם אותו אדם שלא היה יכול להיות שלי אף פעם, כאב לי, חשבתי שאהבתי אותו, כי העניק לי את כל מה שהיה לי בעצם..........חום, אהבה, כסף, אוזן קשבת, איכפתיות, וסקס כמובן, דווקא זה לא מה שהיה חסר לי אבל איתו הרגשתי פתוחה יותר, נחשקת, עושה דברים שלא העזתי  לעשות עם אף אחד, אבל כן החלטתי שאני לא צריכה להיות שם.................

אז נכנסתי למשבר והלכתי לסדנא, כן סדנא.......מודעות עצמית, שילמתי ים בכסף, בולשיט אחד גדול, אבל לא זה האישו

, הסדנא הזאת שם הכרתי אותו את האדם שלי, החצי השני שלי שמלווה אותי כיום בחיי....!

טוב אז י' היה בן הזוג של מדריכת הסדנא ואני התלמידה הטובה,  עשיתי אכן שיעורי בית...........

כיבדתי אותו, חייכתי לו כשצריך לא היתה לי שום כוונה, מסתבר שי' היה שם מנוחות ולא מרצון, מן אינטרס שכזה, כי לא היה לו אף אחד בארץ, ועדיין לא..... מלבדנו היום המשפחה שלו.......!

ואז סיימתי בהצלחה את הסדנא, י' תפס אותי והתחיל לספר לי ולשתף שהוא עוזב לגור לבד, קיבל סכום כסף ויש לו הזדמנות לעבור לגור לבד, ולא להיות איתה.........כי גם ככה, לא טוב לו, שאל אם אפשר להיות איתי בקשר ידידותי בלבד? כי אין לו הרבה חברים אמיתים...ואני כמובן הסכמתי למרות שדי פחדתי, כיבדת את מדריכת הסדנא, ופחדתי שמה אפגע בה........

 

נכתב על ידי פרח החיים , 17/8/2005 08:40  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של brother ב-19/8/2005 10:56
 



לדף הבא
דפים:  

19,949
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרח החיים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרח החיים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)