לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דרך החיים

ישנם דברים שמרגישים גם בלי מילים..
כינוי:  פרח החיים

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

9/2005


אז התחתנו הבאנו ילד מדהים, והתחילו הבעיות אין ריגושים, אין אהבה, אין תמיכה, קושי כלכלי,,,,,,,,,,,,,,,

ואני מלאה באהבה רוצה להעניק אותה למישהו.....חולמת בלילות על כל מיני גברים חסונים ויפים כאלה ...............מלטפים אותי בשיער הגלי שעל ראשי, מחבקים אותי בחום, ומנשקים אותי בצווארי. עוטפים אותי באהבה אין סופית............

מרגישה נחשקת שוב, מרגישה נאהבת, וואי.........כמה זמן לא הרגשתי ככה, כמה הייתי רוצה לאהוב על באמת ושיאהבו אותי, מחפשת כל מיני ריגושים במקומות אחרים, ריגוש של קניות, ריגוש של טיול, ריגוש של לשבת מול הטלויזיה.........אבל הריגוש האמיתי איננו, נעלם, אוהבת אותו שלא תבינו לא נכון אבל האהבה הפכה למין הרגל מגעיל שכזה, שברור מאליו שהוא בעלי ללא כל תקשורת אחרת.........ואני מתפללת להיות נאהבת, איזה ימים מגניבים הייתי עושה ברווקות שלי, לא מחשבנת לאף אחד עושה מה שבא לי, ותמיד משיגה ..........

הפנטזיות האלה מלוות אותי בימים האחרונים כל רגע, כל דקה, נשימה עמוקה ואני מתעוררת, יש לי את הלחלום בהקיץ ולפנטז, אני נהנת מזה, לפחות מזה חחחחחחח.............

המשך יום טוב

 

נכתב על ידי פרח החיים , 8/9/2005 09:12  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Hired Gun ב-26/6/2007 23:34
 





19,949
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרח החיים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרח החיים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)