לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים זה ג'ונגל אחד גדול


לדבר בגובה העיניים Yellow Tiger...

כינוי: 

בן: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2008

חכם ,רשע , תם ושאינו יודע לשאול


חכם ,רשע , תם ושאינו יודע לשאול


אז קודם כל חג פסח שמח לכולם ממני
הפוסט הקרוב לא מתקרב ממש לדבר על ההגדה של פסח וגם לא על הכותרת
רק על מישהו אחד
ה"תם "

תמימות


כמו שהדג נחש אמרו בשיר שלהם " אנחנו בטח בטח בטח , אנחנו לא פראיירים "
אנחנו דווקא כן , כל אחד בדרגה שלו וברמת התמימות או אפילו .. הטמטמום  שלו/ה

כל אחד שהוא נולד ילד , נולד דיי תמים , דף נקי , טהור וסוג של ספוג שסופג מה שהוא קולט מהחברה , דיי חבל שבעולם שלנו הספוג הזה מתלכלך מהר והופך מבוב ספוג לסמרטוט של החברה הרעה שלא מקדמת את המדינה .. בלשון המטעה ...

שאני הייתי ילד בלי להשמע זקן הייתי הרבה יותר תמים מבחינת ילדותיות
סיגריות בשבילי היו נראות כמו סמים , השתייה היחידה שהייתה לי בראש היתה מיץ פטל ולא בירה לבנה מידיי פעם בימי שישי
ולגבי קללות , הלקסיקון שלי היה יותר קרוב ל " אתה מלפפון מעוך " לא ל " אמא שלך זונה "

דברים השתנו מאז , ילדים כבר לא כאלה ילדים
יש להם כל כך הרבה ידע על כל
כך הרבה דברים שאנשים יותר מבוגרים חושבים שרק הם יודעים

כדי להבהיר את הפוסט הזה ,תמימות , זה שני דברים עבורי
תמימות מבחינת ידע איך העולם הזה נראה ומה שהוא כולל
ותמימות איך להתמודד עם זה

אני מגיל 4 לא הייתי תמים מבחינת הידע שלי שהעולם הזה לא טלאטביז
הייתי מודע לכמה דברים בעקבות מקרים שקרו לי
למדתי שערוץ הופ כל כך רחוק מהמציאות ולא יהיו גיבורים כמו צבי הנינג'ה או האופנוברים ממאדים (תודו שהם היו מגניבים )  שיעזרו לי להתמודד יהיה לי אותי את ההורים והחברים
אבל עדיין ידעתי לצחוק ולהנות מהדברים הפשוטים ההאלה , מלצאת עם חברים לשחק כדורגל ולא לא לצאת לפוצץ נפצים
ולשבת עם חברים שלי על פיצה ולא על סיגריה
להזמין את חבר שלי לשתות שוקו בבית עם עוגיות ולא בירה ואני עוד יכול להמשיך בדוגמאות , אני מאמין שהבנתם את הנקודה

הם  (הילדים ) לא מבינים שהילדות שלהם.. נהרסה ..שאת כל החרא  שהם סופגים רק הורס אותם יותר מבגר אותם בצורה נוראית שרק גורמת להם לחשוב שהם באמת כאלה גאונים אבל זאת אשליה שחורה
אז פניה לאולי כמה מעטים מתחת לגילאי 16 שחושבים שהם כבשו את הארץ , אתם לא , אתם הרסת את עצמכם ויגיע השלב שתבכו על זה , אני לא אחד שממש יש לו יסורי מצפון למען האמת אני דיי יהיה מאושר חחח ... אבל אם עדיין יש לך שכל , אפילו טיפה למרות שהסיגריה אכלה לך הרבה מזה , קח את עצמך בידיים גבר ותתחיל להבין שלהיות תמים זה לא טוב , אבל לחשוב שזאת הצורה להתמודד זה הרבה יותר גרוע


בלי להטעות אתכם , אני בתור אחד שכן נורא בעד ילדותיות ותמימות בגבול מסויים , קשה נורא לעבוד , לא בגלל שאני חכם גדול אלא בגלל שאני מודע לעולם הזה ואיך להתנהג בצורה הנכונה כי יש לי את הכלים המתאימים לדעת
הלוואי שלכל אחד שמגיע באמת יהיה משהו דומה לשלי
ולמי שאין כמה שאתה חושב שאתה חכם גדול אתה ... איך לומר את זה ...  אתה תם !!!

 

 

 


 

 

Yellow Tiger

נכתב על ידי , 18/5/2008 09:56  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYellow Tiger אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yellow Tiger ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)