לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

No hesitation.No delay



Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 340477212 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008


עדיף כנירא לא לכתוב את זה ,אבל שיהיה.

 

 

 

 

אני שונאת אותך.

באמת שונאת.

זה לא כמו שכועסים על מישו ואמרים את זה סתם.

אני שונאת אותך.

אני שונאת את אך שאת ניראת, אך שאת מדברת,אך שאת מתלבשת.

אני באמת שונאת אותך.

כל מה שקשור בך מעורר בי שינאה.

את לא יכולה לעשות שום דבר אך שמצפים שתעשי אותו.

את לא יכולה להגיד כלום, את לא יכולה אפילו להתלונן כמו שצריך.

את לא יכולה לאהוב אפחד, את לא יכולה לא לאהוב אפילו את אצמך.

את זה אני הכי שונאת.

אני שונאת שאת מיסתכלת עליי, עם העיינים העצובות והמיסכנות שלך.

אני רואה בך את כל הדברים שאני שונאת לראות.

אני שונאת את זה שאת בן אדם מאכזב.

אני שונאת את זה שאת תמיד לבד ואיאפשר באמת להיתקרב אלייך ולהבין מה את רוצה.

אז קל יותר לשנוא אותך.

אז אני שונאת אותך.

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 26/12/2008 18:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





13,849
הבלוג משוייך לקטגוריות: הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJonnySniper אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על JonnySniper ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)