לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

I feel evil :P


Let's go to a rave and behave like we're trippin' simply 'cause we're so in love. and tomorrow there's no school, So lets go drink some more Red Bull and not get home 'till about 6:00

Avatarכינוי:  אחת עם אופי :]

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

ואו. עדיין לא מעקלת..אבל זה דורש עידכון!


פאק...זה כזה מוזר..

הייתי בטוחה שזה הולך להישאר המצב בכמה השנים הבאות הטובות...[משפט מוזר מידי..]

אבל לא..

גידלנו אחת את השניה עם חפירות על הרצונות שלנו, "באלי חבר" "באלי זיון" "באלי להצתרפת" ופתאום..בבום!

 

את כבר לא תמימה..

 

זה אפילו לא היה צפוי שזה יקרה באותו הערב בגלל זה אני לא מצליחה לעקל ולהראות את השמחה שלי בעיניין...

ואולי לא הייתי מספיק תומכת, או שמחה בשבילך...וזה פשוט כי זה עדיין מוזר לי, ואני מאמינה שלך בכלל..

אז אני רק רוצה לומר שאני הכיי שמחה בשבילך בארץ...באמתבאמת מכל הלב...

ושאני כותבת את זה עכשיו, פה, יורדות לי דמעות ואני חושבת על כמה ואיך התבגרנו...ואיך כל אחת הגיע, מגיע ויגיע התור שלה..

ושאז נשיר כולנו בקולי קולות "בתולדת..." חחחח

אני רוצה להגיד לך שאני מאחלת לך את כל האהבה שאפשר לאחל כי בתכלס לך הכי מגיע, תמיד חושבת על כולם..ואפעם לא יכולה לומר לא..ותמיד שם בשבילי, ובשביל כולם.

תנצלי כל רגע וספרי לי איך היה...כי עדיין אני שואפת להיות כמוך..וגם לירה איתי^^

את המודל לחיקוי שלנו איך שהיינו באותו מצב ואת עלית שלב ואנחנו מצפות לעלות אותו גם בזמן הקרוב.

 

באמשלי שכל הפוסט אני בוכה..

אז תדעי שאני אוהבת אותך מלאמלא ותודה על הכללל 3333>

 

 

נכתב על ידי אחת עם אופי :] , 8/6/2008 14:17  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עידכוןןן :O


אחרי חצי שנה שנראלי לא עידכנתי יהווו

וזה הולך להיות קצצררר

כיי צריך ללמוד ללשון...

אבל אחרי המבחן אני מבטיייייחה שאני מעדכנת חפירה D:

באמשלי...^^

צ'אוווווווווווווווווווווווווווווו D:

 



נכתב על ידי אחת עם אופי :] , 2/6/2008 13:53  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,212

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאחת עם אופי :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אחת עם אופי :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)