לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג-קוראים-מגיבים


.

Avatarכינוי:  S-B

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2008

סיפור 2 - אופטימיות .


אופטימיות :

 

אנחנו חיים בעולם אופטימי, איך זה ?

אני קמה כל יום בבוקר ואני אומרת אופטימית זה  יכול להיות טוב. ואם נגיד סתם אני מעצבנת את דור, הילד הזה מהקומה למטה ואומרת לו " אופטימיות " זאת מילת קסם כלשהיא והוא היה מפסיק למשוך לי בשיער, אני חושבת שהעולם  טוב יותר.

ואם נגיד אני אומרת למורה שלי לתנ"ך שלא הכנתי שיעורים, והיא הייתה צועקת עליי ואני רק אומרת לה " אופטימיות" הייתה היא מעלה לי 10 נ'ק בתעודה.

אך מה לעשות שאניינו חיים בעולם אופטימי ממש ?

ולא כולנו חושבים לקום בבוקר על רגל ימין .

נכתב על ידי S-B , 22/10/2008 18:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיפור 1 - מנגל ב100 שקל .


8

מנגל מטר וחצי ב100 שקל

 

פעם כשהלכנו לשוק ב10 בבוקר כדי לקנות מצרכים לארוחת שישי, עברנו באיזה דוכן והיה איזה מנגל של מטר וחצי ב100 שקל. אמרת שאתה חייב מנגל כזה, זה מה שיציל אותך בכל אירוע משפחתי, המנגל מטר וחצי הזה ב100 שקל.

עניתי לך שאמא לא תיתן לך לקנות אותו, " בחיאת מנגל ב100 שקל? מה אתה צריך אותו ? חוץ מזה אמא תגיד שהוא מיותר".

ואז בערב כשישבנו לאכול וסיפרנו על החוויות מהשוק העלתי את המנגל מר וחצי הזה ב100 שקל, " אמא היום בשוק ראינו אבא ואני מנגל מטר וחצי ב100 שקל" . ברור שאמא הכינה פרצוף ואמרה " מה הבעיה במנגל שלנו? הוא מצויין תפסיקו עם השטויות שלכם אתם" .

ואז כמה שבועות אחרי זה היה חג, וכולנו אכלנו דגים כאלה על האש.

התלוננו שממש היה איטי עם האוכל ואמרת שהאש לא נדלקה ושאם היה לך את המנגל מטר וחצי ב100 שקל, היינו מתחילים לאכול ממזמן.

 

 

בלוג חדש, חג שמח .

נכתב על ידי S-B , 21/10/2008 11:01  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





143

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לS-B אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על S-B ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)