לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עזרה (ע"ר)


פה אני ינסה לעזור לכם ככול האפשר...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2005

אימור חזררה!! הידדד


אימורוש איזה כיף שחזרת!!!

 

כ"כ התגעגעתי אליך!!!! דקה בלעדיך ניראה כמו שנה!

 

אני מקווה שנהנת מאמי בספרד!!!! (בנימה של קנאה)עצוב

 

טוב שחזרת אל ארצנו הקטנטונת...

 

אוהבת אותך: לינוש 

נכתב על ידי , 25/10/2005 23:26  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמעט ונגמר החופש


זהו נגמר החופש.... :[ (עוד יומיים כמובן.. בשבילי כבר נגמר)

 

לשם שינוי עשיתי המון דברים.. זה לפחות מנחם...

 

נהנתי מאוד [חשוב לציין]

 

עוד מעט תתחיל תקופה של לימודים שנירא לי שלא תיגמר :S

 

זהו לבנתיים... אוהבת

נכתב על ידי , 24/10/2005 23:46  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קר לי!!!!!!!


פשוטו כמשעותו...

אני קופאת...

נכתב על ידי , 19/10/2005 00:30  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 31

MSN: 




970

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללינוש1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לינוש1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)