לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עזרה (ע"ר)


פה אני ינסה לעזור לכם ככול האפשר...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2005

הנה הצום מתחיל...


זהו זה מתחיל...

נכתב על ידי , 12/10/2005 16:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אמאאא עוד שעה הצום תאחלו בהצלחה!!!


אמאאאא עוד שעה לצצום וזאת הפעם הראשונה שילי!!!!!

מפחיד ביותר!! מילא אוכל אבל בלי שתיה אני לא יודעת איך אני יסתדר...

טוב תאחלו לי בהצלחה!!!

נכתב על ידי , 12/10/2005 15:48  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צום קל (למי שבכלל בצום כמוני =[) מישהו רוצה להזמין משהו???


מחר יום כיפור ובגלל שאני בת 12 ויותר אני צריכה לצום...  אין שמץ איך אני יעשה את זה!! גאאד... אבל מה שטוב בזה, זה שאני בדיאטה וזה טוב!!!

טוב אז רציתי לאחל לכם צום קל!!! ו... תסיעו בזהירות בכבישים... מלא נפגעים בגלל האופניים\קורקנטיים\רולר... וכו'...

אהה כן... אמממ מישהו רוצה עיצוב\שלט\אנימציה\בלינק\כפתור??? (בקיצור הכל חוץ מגליטר..) 

נכתב על ידי , 11/10/2005 14:25  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 31

MSN: 




970

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללינוש1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לינוש1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)