לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תכירו... טל :)


No I won't be afraid, no I won't be afraid, Just as long as you stand, stand by me..

כינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

נזכרתי בבכי של הסרטן


הבכי הזה של איך פתאום העולם התהפך,
איך ברגע אחד הדאגות היומיומיות מתגמדות ונראות כה טיפשיות,
איך דבר אחד נהיה מרכזי כאשר הכל סובב סביבו,
איך רגשות האשם עולים ומציפים, לא הייתי בת מספיק טובה, התרכזתי בשמירת טינה מטופשת וחשבתי רק על עצמי,
התעלמתי, לא עזרתי, התחרטתי במקום לקום ולעשות מעשה,
חרטה, כל הזמן חרטה, דיבורים ולא מעשים,
זה עבר, נעלמתי, הערכתי אך לא הראתי, אחרי שנה הכל חזר לקדמותו, מתבגרת טיפשה שלא מעריכה את מה שעושים בשבילה,
מתרחקת, נעלמת, בורחת, מחפשת את עצמי במקום אחר, הכל בגלל קצת טינה טיפשית שניתן להתגבר עליה,
אבל לא, משהו בפנים לא רוצה להפסיק, ממשיך לאחוז בכאב ולא לוותר,
אני לא אוותר עליו, אני לא אשכח את ההרגשה,
ושוב מחצינה, ושוב מוותרת, מסבכת ומתוסבכת, אם רק רציתי יכולתי לשנות, אבל לא באמת.
נכתב על ידי , 27/5/2010 21:38  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,745
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני טל D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני טל D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)