לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סוד קטן


קוראים לי אביטל ואהבת חיי היא... הגיטרה {עלוב אני יודעת =)} בדרך כלל אני כמו יופלה כל הזמן אם חיוך גדול, אבל יש רגעים שגם לי קשה בשביל זה פתחתי את הבלוג. אני מקווה שתכנסו ותשאירו תגובות. =)

כינוי: 

בת: 33

ICQ: 3833909 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

פורץ בלוגים.. אפשר להיות מאושר בחג?


בארץ אחת עם מלא בעיות,ישנו מגדל עם חמש קומות ומי גר במגדל.. ? ילד מנייאק שמכונה מלאך שחרחר.. או בקיצור פורץ בלוגים!!{נגיד ש...} ומאיים על בנות.. {וואו מרגיש גבר??}

בקיצור אנשים שתדעו מלאך שחור שכבר הזהרתי אתכם.. החליט לכתוב גם לי.. נראה מה יהיה בהמשך. שלושה חברות שלי מחקו את הבלוגים, והכל בגלל איזה ילד שחברה שלי לא שמה עליו.. תגידו מה על כולם חייבים לשים?? אפילו בכוח??

בקיצור מלאך שחור או איזה כינוי מטומטם אחר שאתה בוחר לך.. אני מחכה לך לשיחה וכל מי שיכול להפיץ את זה שיפיץ , פשוט תזהרו אין לי משהו אחר להגיד..

יש אנשים לא נחמדים.. מוזר שאני מוציאה עליו פוסט.. ייצור..

יאללה בי..

נכתב על ידי , 24/10/2005 22:36  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליופלה =) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יופלה =) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)