לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פלצנות לשמה


החלטה פזיזה ביום קשה הובילה למעשים אלו. האחריות היא עליכם, כי אני לא מסתדרת איתה טוב. לא מבטיחה שום דבר מלבד הרבה רצון טוב ונסיון ליצירת בלוג שראוי לקריאה.

כינוי:  glory tori

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2017

Time to say goodbye


בלוג יקר, 

 

ליווית אותי לאורך השנים. חבל לי שצריך להפרד, אבל האמת היא שנפרדנו לפני המון זמן. נעים לדעת שיש פיסת היסטוריה ממני שמלווה אותי לאורך השנים. 

 

נועה מן העבר, בטח תשמחי לדעת שנועה מהעתיד נשואה, לבת זוג מהממת, גרה איתה בבית מקסים והן מצפות לתינוק (מחר הן יגלו אם יש להן בן או בת). היא עובדת כיועצת בבית ספר ולמרות שיש המון דברים לא פשוטים, היא אוהבת את העבודה שלה. דברים מסתדרים כמו שהם צריכים להסתדר - לפעמים לוקח להם המון זמן עד שזה יקרה.... 

 

המון חיבוקים, הכל ישתפר. עד שתגלי שיש עוד המון חרא בעולם.

 

תשמרי על עצמך.

glory tori 

נכתב על ידי glory tori , 17/12/2017 14:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,631
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לglory tori אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על glory tori ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)