לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ME, MYSELF AND I

עוד יום שעבר עליי...

כינוי:  רעות!

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2008

אוףף אין לי כוחחחח


אחרי שנגמלתי מהטמטום של הרעבה ההורים שלי ושל בונגו בחו"ל משמע אין אוכל בבית ועומר גר לבד משמע גם אין אוכל בבית איכשהו מסרט  הכל התגלגל למסעדת אבו סעיד שפתחו שוב בהרצליה..ואכלנו...וואו היה כל כך טעים....

ואז עידוצה הגיע...הוא ידיד הומו שלנו ...........ואז הוא כזה שיחק לי בשומני בכתפיים הזה שיש לאנשים..או לפחות לי..=( ואמר לי שבגיל 30 זה גדל ונהייה דוחה והוא הלחיץ אותי ונכנסתי לדיכאון בונגו עצר לי בסופר פארם וקניתי 4 לקסעדין.............

היום אכלתי סלט מת של הבסיס ומעדן....זהו..

ויש לי בחילה מטורפת גאאד אני כזאת שמנה.......למה אני הייתי צריכה לאכול את זה??

אני רוצה להרעיב את עצמי ממש להגיע לנקודה הזאת שמתחילים להנות מהרעב ולהתמכר לתחושת רב של הריקנות הכיפית הזו בבטן.......

כההורים שלי יחזרו אני אלך עם אבא שלי להולמס פלייס. אני אוהבת ללכת איתו...הוא היחיד שאני מרגישה שלא מתחרה בי.....שלא בוחן אותי...את השומן שלי והכיעור...הוא הכי אוהב אותי... הוא נותן לי לעשות הכל חח אפילו קנה לי שפתיים חדשות בפרופורציה..=)

 

אוף שבוע הבא היומולדת שלי ולא בא לי בכלל לצאת מהבית........אני כזאת שמנה אני צריכה ללכת לחפש שמלה............מה יעלה עליי בכלל??? ראיתי עם עומר בקניון רמת אביב שמלה מהממת בbebe ממש יפה היא עולה 1000 שקל.....

טוב בונגו בא לאסוף אותי לעומר לאב יוווווו צ'או ותישארו רזים

 

נכתב על ידי רעות! , 6/8/2008 19:58  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,641
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרעות! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רעות! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)