לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


I'm Gonna Feel Good

כינוי: 

בן: 31

ICQ: 348725055 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2008

פריצע לכוסון שליD:




עומארנאש!!!!!!!

יאמי יאמי עיצוב חדש.

מי נתן לך עצות ולא הקשבת לו?..

לי. :(

אבל בקטאנהD:

אני עדיין לאהוב אותך!!!

אז..

טוב צריך חפירותD:

אבל מממממש חפירות.

טוב נו, תמונה.

לאדעת למה.

זה מתאים קצת לעיצוב.

לא?

(כבר לא.. עיצוב חדש ומהממם! אהבתי, תשאיר)

טוב.. עוד חפירות!

ממ..

טוב מה אפשר לחפור על?

נמנמנמ.

אתה יודע שיש לי מגבונים בריח של בועותסבון?

זה מזה מגניב.

זה נוסטלגי בטירוווף.

מה עוד?

יש לי תחתונים של מיקי מאוס בקומיקס.

זה חמוד רצח.

לצלם?P:

סתם לא. הם עליי.

לצלם בכל זאת?

לעעע.

נמנמנמ.

וואי, משעמם טילים.

יש לי מחר קדם מיצ"ב במתמטיקה ולא למדתי אפילו קצת!

יאמי לי.XD

טוב אני לא צריכה ללמוד.

זה אחוזים וכאלה.

זה קל.

אז..

אתה בא לפה הרבה?

כי אני מידי פעם.

סתם ככה, להעביר את הזמן.

(כשמשעמם.)

אז..

מה ככה?

כי משעמם לי.

באלי ל..

להתקלח.

טוב אח"כ.

אז מה אני אספר?

טוב אני אספר סיפור:

מישהו אחד הלך

ראה ארנב

ואמר לו

היי ארנב!

אבל מה מתברר?!?

האיש הזה הוא בעצם..

משה מהישרדות!

אז הארנב מת.

הסוף.

 

וואי משעמם לי.

רצח אבל.

כאילו,

עוד שנייה פותחים תיק במשטרה.

מה, היה רצח. צריך לעשות חקירה.

ומי הביא את השיעמום לעולם?

אודטה!!

כןכן. הכל באשמתה.

חופרת מזורגגת שכמותה!

קקי לבן-קרם. קיצר לבן עם פיפי.

XD

תכלס, לא משעמם לך?

למה הכתב קטן!!?!

אוף זה עלה עכשיו למעלה כי שמתי את הפונט 10..

קקי!!

 



אז מה ככה?

אתה בא לפה הרבה?

וואי שאלתי את זה.

אבא שלך גנן?

כי הוא מזה גרוע.

מי מגנן ככה?

הפרחים נובלים!!!!!

סתם לא.

אתה כוסון רצח-מצח.

WTF

לאמשנה.

וואי אני הולכת להתקלח כלכך..

בלאעכסי

יש לי עכשיו..

מקלדת!O:

סתם לא.

יש לי כבר.

אז..

יש לנו תישששששש

לתיש יש זקןן

ולא ארבע רגלייםםם

וגם חמור קטןן

זה לא אמור להיות זנב??

חחחחח אופסXD

עזוב.

מעואחאעחאחעחעע

פרצתי לך!

ואני חופרת!

מצאו פסיפס כברXDD

וואי עומאר אני כלכך אוהבתאותך!

מואעהP:

ועוד מאועה!

ועכשיו צרפתית! (NOT)

מתה עלייךךךךך

גוססת עלייך

נופלת מאליקפוטר מ40000 קילומטר עלייך!

XDD

 

קיצער אוהבתאותך!

נראה לי שסיימתי פה..

טוב, גם עפתי להתקלח.

יאו עומר אני אוהבת אותך.

כפרעלייךD:

 


צ'וס!!

ועומאר, באמאשך- שים לי קישור או משהו.

מזה אין לי כוח.

3333333333>

 

נכתב על ידי , 11/5/2008 20:59  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





795

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkitten אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skitten ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)