לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2006

האכילו את הרעבים (על ארבע)


 

מה:

בראש השנה פניתי אליכם, קוראי עין-לציון הדעתניים להפליא, כדי שתתרמו לאחת מהעמותות לחלוקת מזון לנזקקים ותעזרו להן לעשות חג קל ונעים יותר למישהו מעשרות אלפי הרעבים במדינה הקטנה והאדישה שלנו.

 

מי:

הפסח הזה החלטתי להסיט את הפוקוס שלי מערמת העמותות והגמ"חים ההולכת וגדלה, ולהתמקד במקום אחד קטן ומוזנח שאינו זוכה לשבב של פרסום, יחסי ציבור או תשומת לב ממסדית כלשהי. שם המקום הוא "כלביית הבשן" והוא מוסד פרטי, עלוב ועצוב, המספק מחסה ואוכל לכלבים ולחתולים של אצבע הגליל.

 

למה:

אין באצבע הגליל שום כלביה או מכלאה אחרת האוספת אליה את חיות מהחמד המשוטטות של האזור, וזהו הפתרון האחד והיחיד שקיים במקום עבור ההולכים על ארבע שננטשו והושלכו על ידי בעליהם. אבל המכלאה הזאת עניה ובקושי שורדת, ומפעיליה מעבירים את מרבית זמנם בניסיון לאסוף ולגרד אוכל עבור היום ומחר ובמאמץ לשמור את חוסיהם מוגנים מפני פגעי מזג האוויר והעולם שם בחוץ.

 

כמה:

עד לרגע זה הצלחתי לאסוף כ-120 ק"ג אוכל לכלבים (רובו באיכות נמוכה עם דגש על כמות גדולה) שנקנה ע"י חברים טובי לב שהחליטו להתגייס ולתרום. משיחה עם מנהלת הכלביה עולה שהיא זקוקה לכמות של אבקה נגד קרציות בשם "כלפט" ולכל כמות נוספת של אוכל לכלבים או לחתולים ברמה סבירה ומעלה. היא ביקשה לא לקנות אוכל בשם "טייגר" או את דומיו, מפני שהמזון הזה גורם לבעלי החיים יותר בעיות מתועלת, וכדי לשמור על בריאותם של חוסי המכלאה היא מעדיפה לקבל פחות אוכל אבל באיכות גבוהה יותר (אני אפילו חוששת שהאוכל שכבר קנינו אינו טוב מספיק...).

 

איך:

אם מישהו מכם רוצה ויכול, אשמח אם תצרפו משהו מהדברים הנחוצים אל ההזמנה שפתחתי בחנות "כלבו לכלב ולחתול", שברחוב פרישמן בת"א (ממש על כיכר רבין).

 

מספר הטלפון של החנות הוא: 03-5229056

 

בקשו את ארז או את יוני (אבל כל אחד בחנות יוכל לעזור אם הם אינם שם), קנו מה שתבחרו לקנות וציינו שהקניה מיועדת להזמנה של רוית. הם מצידם ימכרו לכם את המצרכים במחיר עלות כחלק מהתרומה.

 

 

 

זהו, אין לי מה לומר עוד מלבד תודה, פסח שמח ומי ייתן ותבואו על הברכה ושתבוא הברכה עליכם יום אחד בקרוב מאד. חג שמח ושבע לכולנו.


סיכום תרומות:

120 ק"ג מזון לכלבים

40 ק"ג מזון לחתולים

1 רכב עמוס מאוד

ואלפי תודות ממתנדבי הכלביה ודייריה.

 

חג שמח, בריאות ושובע.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 10/4/2006 10:36   בקטגוריות רוית  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של negev ב-16/4/2006 20:20



כינוי: 

מין: נקבה




62,123
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWatchers אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Watchers ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)