לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2004

רעידת אדמה בשינוי, עאלקק



אני, אני לא סמכות משפטית, חוקתית או אפילו מוסרית ולכן אין לי יומרות לשפוט, על סמך אפס העובדות שראיתי בתקשורת עד היום (לא זכיתי לצפות בחשיפה המרעישה בערוץ אחד), את פריצקי או את מעשיו בזמן זה או אחר של כהונתו כחבר כנסת וכשר.
ייתכן מאד שהאיש אשם כמו כלב מוכה שחין וראוי לכל מה שכבר בא עליו ביממה האחרונה ואף ליותר, אבל יותר משאני תמהה על נורמת המוסר וההתנהגות שמביאה אדם לטפול אשמה ולקשור קשר כנגד חברו, או כנגד כל אדם אחר, אני תמהה על התגובה החריפה והחפוזה, אפשר לומר נמהרת, של מפלגת שינוי ולפיד בראשה, עם חשיפת הפרשה.

יהיו אשר יהיו הראיות המרשיעות שהביא ערוץ 1 כנגד השר פריצקי, אינני מבינה איך יכולים גוף או אישיות פוליטית כלשהם, להרשות לעצמם תגובה בוטה ומשולחת רסן כזאת, בעיקר כשהיא מכוונת נגד עמית וחבר, מבלי להשתהות אפילו יום, לבדיקת העובדות ולמחשבה מעמיקה בנושא.
תגובתה של שינוי, נדמית מתלהמת וברברית אפילו יותר ממעשהו של פריצקי ואני שואלת את עצמי, אם כל כך קל להם להאמין שהאיש מעל באמונם ובחוקי המדינה בצורה כזאת, איך זה שצירפו אותו כחבר במפלגתם, מלכתחילה.



פוליטיקאי ומדינאי שקול היה, לדעתי, שוהה מעט, מקדיש בדיקה ומחשבה לעניין ומגבש עמדה המבוססת על יותר ממניע רגשי ופופוליסטי בלבד.
אני נוטה להאמין, שעיתוי פיצוץ הפרשה הזאת, כמעט שנתיים אחרי שהתרחשה, אינו מקרי. אני נוטה גם להאמין, על אף הערכתי הרבה לפורז, שגם לו יש יד בדבר בדרך זו או אחרת ואין לי ספק כמעט, שלמר יוסף לפיד, יש בהחלט יד ורגל בבחישה הזאת, רובה ככולה.


קשה לי לקבל את שרשרת האירועים של היממה האחרונה כמקרית, כמו שקשה לי לקבל כמעט כל מהלך פוליטי בארץ הזאץ, כמקרי לגמרי.


שינוי היא אולי מפלגה עלובה, חסרת חוט שדרה ושקרנית, אבל חבריה רחוקים מטפשות ואם יש דבר שהוכיחו לנו היטב בקדנציה הנוכחית שלהם, הרי שזו יכולתם להעמיד את האופורטוניזם שלהם מעל הכל ועדיין, הפלא ופלא, לשמר את תדמית לוחמי הקודש הנקיים מרבב.
בנוף הפוליטי הישראלי, בו כל עסקן עלוב הופך חבר כנסת מחוזר, חוכמה אינה מצרך נפוץ במיוחד ובכל זאת, שינוי אינה מפלגה של מטומטמים ופרשת פורז-פריצקי, מסריחה לי בדיוק מהראש.
 



 

נכתב על ידי , 8/7/2004 12:10   בקטגוריות רוית  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שקדיה ב-12/7/2004 11:23



כינוי: 

מין: נקבה




62,123
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWatchers אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Watchers ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)