לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחזיר אכזבות קודמות


פייר, אני מה-זה מאוכזבת.

כינוי:  ליאורה מוטרו

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

פייר, אני מה-זה מאוכזבת


ישבתי לי במסעדה, ציפיתי לקבל שירות טוב...

איזה שירות טוב ואיזה כפכפי אצבע

חיכיתי וחיכיתי למלצרית

וישבתי בשולחן, עוד סיגריה ועוד סיגריה

עד שהבוס אמר לי "ליאורה! את לא רואה שצריך לפנות את שולחן 5?!"

מה-זה התאכזבתי...

פייר.

נכתב על ידי ליאורה מוטרו , 8/1/2006 14:27  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פייר, אני מה-זה מאוכזבת


חשבתי יום ראשון בבוקר, שמש, רגוע...

איזה רגוע ואיזה שמש

פקקים פקקים ואלוהים יורק עלינו טילים

אני מה-זה התאכזבתי

פייר.

נכתב על ידי ליאורה מוטרו , 8/1/2006 12:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פייר, אני מה-זה מאוכזבת


כל השנים אני מצביעה ליכוד

ככה זה במגזרים מקופחים

וכל שנה אני הם מעוררים בי רגשות אכזבה

ועד שהחלטתי להצביע קדימה

שרון קיבל בראש.

אני מה-זה התאכזבתי

פייר.

נכתב על ידי ליאורה מוטרו , 7/1/2006 20:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאורה מוטרו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאורה מוטרו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)