לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

קולות מן העבר


 

ככל שאני מתבגר ומזדקן קולות מושכחים מן העבר צפים וקוראים לי - קארא אל תשכח אותנו. קארא שמור עלינו מכל משמר וקח אותנו לגלגול הבא שלך, אם כי לפי ניתוח נומרולוגי שנערך לי אני "נשמה זקנה" [זקן, אמרתי?]. נשמה בת מזל שיכולה להחליט אם לחזור או להצטרף לעדי נצח לגלגל הנירוואנה המיוחל.

אחד הקולות האלה הוא י' עם הזין הקטן.

י' הוא [אולי היה מי יודע] פרעח ירושלמי ממוסררה שהכרתי אי שם בשנות השמונים. רזה, גבוה, בהיר עיניים , שיער מקורזל, מרוקאי ובעל זרג קטן. סקס הוא לא ממש ידע לעשות, כך שאחרי מפגש אחד לא לוהט ומאכזב הבנתי שאין לי חפץ וענין בו. אבל, הוא השתמש בסקס כדי להתקדם בחיים, כי אחריי הוא עבר ל- Z . ואחרי הדרכה ארוכת טווח [חצי שנה] מ- Z הוא נטש את מאהבו לאנחות ושם פעמיו תל-אביבה.

שם הוא התחיל לעבוד בבתי מלון ודי מהר מצא את דרכו למיטת הבוס והמנכ"ל של המלון ורשת המלונות.

שלוש שנים ארך הרומאן, שבמהלכו כל אחיו ואחיותיו של י' זכו לקבל משרות בבתי המלון, באגפים שונים, ובכלל התקדמו בחיים. אחרי שלוש שנים י' שם פעמיו לאמריקה , למטרופולין הגדול והשואב מכולם, ניו יורק.

המנכ"ל נשאר שבור לב, פגוע והרוס, כי כדרכו הזדונית של י', גבר הוא רק קרש קפיצה לחיים טובים יותר. מרכילויות שרצו התברר שהוא תפס  דוד אמריקאי עשיר במיוחד שהבטיח לו הרים וגבעות. הוא ארז את עצמו ואת אחיו הצעיר ממנו ושניהם נסעו לחיות על חשבון הבארון, לא פחות.

 

מה למדנו מהסיפור הזה?

שמה שיש בין הרגליים הוא...



 

נכתב על ידי , 1/11/2008 08:28   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, גאווה, היסטוריה בלתי אפשרית  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dati-g ב-5/11/2008 11:27




193,244
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)