לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

ענייני משפחה


 

זוכרים שבחגיגה של שני השבטים שאליהם דביר ואני שייכים הצלחנו אפילו לחגוג עם כמה "טוכעס קרוייבים". אז קיבלנו הזמנה לחתונה של שניים מהן, הדר ופאר , שנים בחורים מוצלחים.

החתונה תתקיים בחצר הגדולה של הורי דביר

הרב הרפורמי יבוא במיוחד מארה"ב

עורך הדין שלי ושל דביר יערוך אתם את חוזה החיים המשותפים.

איזה אושר.

 

המשפחות שלנו דווקא ניצלו מהמפולת הכלכלית, כיוון שעסקי המשפחה לא היו בשוק ההון והמניות, ומשפחת דביר כמו המשפחה שלנו, סולדות באופן עקרוני מהלוואות או מקנית אג"חים שאינם של המדינה. מניות רק של חברות יציבות וחזקות שהמוצרים שהן מייצרות תמיד נדרשים [חברות תרופות, למשל].

המקום בו אני עובד לא הזדעזע, דביר הצליח בשני החוזים האחרונים שלו להרוויח כמות כזו של כסף, שהוא לא יצטרך לעבוד חמש או יותר שנים עד שיזדקק לכסף נוסף.

 

ענייני הילד/ה בשלב הזה מתקדמים בקצב יגע.  האמת, כמות המכשולים שעומדת בפנינו ממש מפחידה. החלטנו לערוך עיקוף של חלק מהבעיות. אם ייצא לפועל, בטח שאספר לכם.

 



נכתב על ידי , 18/11/2008 07:08   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-19/11/2008 16:26




193,251
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)