לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

באוטובוס


 

אני אוהב לנסוע באוטובוס. אין בעיות של חניה, רואים אנשים, פוגשים אנשים. אוובוס בארץ זה לא כמו באירופה או בניו יורק, שם בני האדם סגורים בתוך הקליפה שלהם. אצלנו מדברים בנייד בקול רם, מדברים זה עם זה, והכל צפוף, דחוס - ימתיכוני.

אתמול חזרתי בשעות הערב המאוחרות הביתה. ישבו שני צעירים מאוד זה ליד זה וברגע שראו אותי ואני אותם היה ברור לשלושתינו שאנחנו מאותה המשפחה.

לא ממש עניינתי אותם מעבר לידיעה עצמה שאני כמוהם, הם היו עסוקים זה בזה.

זה היה מרתק לראות איך הם לא היו מסוגלים עדיין לבטא חיבה ותשוקה בדרך בה אנחנו, אולי, חושבים שיש לבטא, וכמו גורים של כלב או חתול היו עסוקים במירפוק הדדי, מכות קטנות, צביטות, קצת קללות עפו מאחד לשני, אבל התשוקה המטורפת היתה בעיניים.

בני כמה הם היו?

לדעתי בני 15 עד 17

זה היה מחרמן, בחיי. הגולמיות, המגושמות, הנעורים הבוסריים האלה.

קצת לפני שהאוטובוס הגיע לתחנה בה אני יורד, עמדתי לידם. לא הבטתי בהם, אלא בהשתקפות שלהם בחלון. ראיתי שהטבעות שלי משכו תשומת לב רבה, והם החלו בדיון ארוך סביבן.

ירדתי.

 



 

נכתב על ידי , 21/11/2008 05:39   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, גאווה, תשוקות ופטיש  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-22/11/2008 14:37




193,251
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)