לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

עזה ושדרות


 

כן, כן .. היה היו לי שני מאהבים מעזה. שני אומללים, שלא יכלו לחיות כאן, ושם חיו תחת דיכוי אלים, אונס נפשי ופיזי, הדרה ודחייה חברתית. למזלם, הצלחנו להוציא אותם משם, בדרך לא דרך.

היקרים חיים אי שם ביבשת הקרובה אלינו, אירופה. חיים בורגניים ושקטים מאוד. נרפאים מהאלימות ומהסטיות של החברה בה חיו. הם צופים בחדשות על עזה ואינם מצליחים להגיר ולו דמעה אחת.

אולי פעם, כשעזה תהפוך לאזור חילוני קצת יותר, אלים פחות ושונא פחות, הם יתגעגעו לילדותם בחיק אמותיהם, אולי לכמה אהובים אמיתיים שנרצחו על ידי משמרות המוסר, מי יודע.

וגם המאהב שלנו משדרות נחת אצלינו, אתמול.

אני עייף הוא אמר, אני לא מסוגל יותר. הוא בכה.

אין בעיה אמרנו לו, תבוא אצלינו, תחייה אצלינו, בקרוב אולי אנחנו טסים לתקופה ארוכה לאירופה, אז תוכל לקבל את הדירה ולשמור עליה עבורנו, כולל שכר, מה אתה אומר?!

הבחור כמעט התעלף.

אבל אני רוצה גם עבודה.

סידרנו לו עבודה באחד הבנקים הגדולים. הבחור כלכלן בעל תואר שני.

 

ובכלל, כהורים לעתיד, אנחנו מתחילים לחשוב קצת אחרת.

 



 

נכתב על ידי , 28/12/2008 20:24   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, גאווה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורכידאה ב-29/12/2008 11:09




193,244
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)