לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

אל האור ואל החושך


 

אל האור

 

1

 

שלוש מחשבות עברו לו בראש כשפקח את עיניו. אני בחיים? למה כואב לי בתחת? איפה אני? סביבו היה חושך עמוק, הוא לא ראה דבר, ואף רמז לאור לא נכנס למקום בו היה. איפה אני? השתלטה המחשבה הזו על ראשו, ובמאמץ רב הקים את גופו שהיה שרוע על מצע קר וקשה וחלקלק. רצפה?

עת שהקים את גופו ידע שהוא בחיים. אני בחיים. ובנימה אכזרית, שווה לי להיות בחיים? אך מייד נפל וחטף מכה קשה. הוא לא ידע היכן הוא, לא עלה בדעתו שום זיכרון, ורק כאב חזק באחוריו רמז לו משהו.

הוא חיטט בזכרונו במרץ רב, ולא זכר דבר. מה שמי, שאל את עצמו לפתע בבהלה עמוקה, יש לי שם? איפה אני? חסר אונים השתרע על המצע שחשב שהוא רצפה? וחיכה. הכאב באחוריו התעצם, וללא שליטה פרצה מפיו נהמת כאב צווחנית. אני חי, חזר ושנה לאור קולו ששמע במו אוזניו. מתים לא צועקים.   

קול צעדים רך נשמע ליד אוזנו השמאלית. הוא סובב את פניו למקור הקול, אבל מפיו לא יצא קול. הוא הרגיש יד מלטפת את פניו, לאט לאט, אחר כך, הרגיש איך אחוריו מישהו/הי מלטף את אחוריו במשהו לח, קריר ומרגיע מאוד, ושוב חושך ודממה.

 

 

נכתב על ידי , 4/7/2009 18:46  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של להדם ב-7/7/2009 18:56




193,251
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)