לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

אל האור ואל החושך


 

אל האור

 

6

 

נמרוד ישב לידו כשהתעורר. החרדה העמוקה שאחזה בו טרם חלפה ונראה שנמרוד ממש רוצה לדעת מה עבר לו בראש לפני שהתעלף. אבל הוא התבייש לספר לו סיפור כזה.  נמרוד התחיל : אל תתבייש ואל תתרגש, בבקשה, אבל אתה הומו?  השאלה הפתיעה אותו בישירות שלה, וכאב חד עבר בגופו מקצה הבהן עד קצה הקרקפת. מה? למה אתה רוצה לדעת? מה אכפת לך? ומייד עבר למתקפה: אני לא יודע מי אני, עידו או לא עידו, איך הגעתי לכאן, האם יש לי או אין לי קרובים בעולם, איפה אני גר, ואתה שואל אותי אם אני הומו? למה? אתה הומו?

נמרוד חייך בעדינות ואמר: כן, אני הומו. גם הרופא שמטפל בך הומו, ושנינו ביקשנו באופן מפורש להיות המטפלים שלך והמלווים שלך. תדהמה אחזה בי. התחושה של המצאות בעולם של הזייה התעצמה לה. שום דבר לא היה יציב, הכל נוזלי לגמרי. שברתי את ראשי - איפה אני? מי אני? איך הגעתי לכאן? הלוואי והייתי זוכר משהו.

תגיד, עידו פנה לנמרוד, האם ישנה אפשרות שתספר לי למה אני כאן? ככה בתור התחלה, לצורך בנית אמון מצדי? נמרוד היסס שניה, ואז כמתוך החלטה קשה הוא פתח: הגעת לכאן לפני שלושה שבועות. פצוע, חבול, על סף מוות. בפי הטבעת שלך היה תקוע בקבוק זכוכית. מצאו אותך שני מתנדבים של המשמר האזרחי באחת הסמטאות באזור התחנה המרכזית בתל אביב. אתה נמצא בבית החולים תל השומר, במחלקה כירורגית, בחדר התאוששות שהוקצה רק לך. הניתוח שעברת ארך כשלוש שעות. לקח לך שבועיים וחצי להתאושש ולצאת מהקומה - העילפון בו היית שרוי. בין לבין נאלצנו לקשור אותך למיטה כיוון שהשתוללת ופגעת בעצמך. מילאנו אותך בסמי הרגעה, הרדמה. לא אכלת כבר שלושה שבועות. אתה רעב?

אני רעב?

למשמע דבריו עידו נרגע לגמרי. נראה כמו הוא שוקע עמוקות לתוך עצמו. פניו החווירו והאדימו, אבל אף תגובה אחרת לא הגיעה ממנו. נמרוד רצה לדעת מהו חושב? מה מסתתר בקופסה היפה הזו שהיא פניו. אלא שעידו בחר בשתיקה. לשאלת "אתה רעב?" נראה שמשהו זע ונע בו. בנמרוד  צף חלקיק מחשבה, אותו הוא גירש בזעם, שלו חיבק את עידו יתכן ומשהו היה קורה אצל הבחור הזה.

אתה רעב? חזר על שאלתו.

מותר לי לאכול? אני יכול לחרבן?

נמרוד חייך בשמחה. הוא קם ואמר לעידו שהוא מזמין את הרופא המטפל, דר' ביטון לשיחה.

 

 

 

נכתב על ידי , 13/7/2009 08:43  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של להדם ב-13/7/2009 17:44




193,251
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)