לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2011

המדריך למציצת האיבר וסביבתו


 

אודה להשם יתברך שברך אותי באבר מין של זכר

אמנם קל משקל, אך מתארך לו כאנטנה מקופלת

משרת אותי גם למטרות השתנה וגם למטרות הנאה

מעינו החוורוורת מתיז הוא נוזלים בצבעים שונים

והתחושה מרגשת ולא מותירה ספק, עשה השם יתברך

חסד לאדם בנותנו לו זין. ולא חשוב אם קטן או ענק

ובל נשכח את הביציים, המשלשלות להן בתחתית האיבר

<מומלץ לגלחן פעם בכמה זמן> שקיק עם עשרות קצות

עצבי עונג, ליטוף, לקיקה או מציצה, ואתה נזרק אל

החלל. מי צריך סמים? מי צריך אלכוהול? מי צריך מזון

גורמה, ליקוק, ליטוף מציצה של הביציים ואין עונג גדול

מעונג זה. וגם אלה מכם שעדיין משוכנעים שעיקר העונג

נמצא באותו גיד להפרייה על פי שונאי המין ההלכתיים

יש בהמשך לביצים עוד חתיכת זין המגיעה עד לפי הטבעת

שאיננו דנים בה עכשיו, ואותה חתיכת זין, בקשו מאהובכם

לנשוך קלילות, ללקק, בטח ללטף, נסו וחוו עונג בלתי רגיל.

כל זה גם מומחי מציצה לא ממש יודעים, חלקם אמנם מתמחה

בעינוג סביבת הזין, אבל ובעיקר הם אוהבים "שאפט" בתוך הגרון.

תהיו אתם אסרטיביים ותבקשו, חלקם נגעל ממציצת ביצים

אז תלמדו אותם את ההנאה מ- 69 אמיתי, ועוד יש מה להוסיף.

 




נכתב על ידי , 21/1/2011 06:01   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, גאווה, תשוקות ופטיש  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-22/1/2011 08:13




193,252
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)