לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2011

אז הבה אספרה לכם מה עשה הגבר שלי אתמול


 

איזה כבוד, איזה כבוד, הגבר שלי הפך ל"מנהל הסדר", אחרי שנים שהודר

מהתפקיד הגברי וההטרוסקסואלי הזה, אתמול הוחלט במשפחתו "פה אחד"

שהוא יהיה הגבר דגובראין, ראש העדה, השופט בשער, תחילף הקב"ה

הייתם צריכים לראות איך מהרגע ששמע על כך התנפח החזה שלו

הזין התארך לו בארבעה סנטימטרים, שערו המאפיר השחיר, ומשובת נעוים אחראית נצנצה בעיניו.

גבר, אבא, מנהיג העדה,אלוהים

 

וכך הוא אמר לי, ואני רושם זאת על ספר "תולדות העתים" שלחיינו המשותפים:

זו אחריות כבדה, יגיעו כל בני המשפחה, מטף ועד זקנים

ואתה תתנהג כמו שצריך, בלי קריצות, בלי מבטים ארוכים לחבילות של הגברים

בלי לשוטט בעיניך על חזות נשים, בלי להתנהג כמו רגינה ברחוב החשמל.

 

איזה מזל לו, שאני גבר של גברים, צחקן ועליז מטבעי, ולא שם זין על דעות קדומות.

"אדיוט" , אמרתי לו, "הם לא שכחו שאתה הומו. רק בגלל שאתה חי אתי כלכך הרבה

שנים, והאחיינית הדוקטורית שלך למגדר ולסוציולוגיה, הם הבינו שהגיע זמנך" והוספתי ללא

נימת מרירות, כשראשי כבר כבוש בחלציו "אתנהג כיאות, גבר ארוך אבר שלי, בתנאי שמייד

כשאנחנו חוזרים הביתה אני מקבל את מציצת חיי!" הסכים, בטח הסכים חרמן שכמוהו

מה גם שקיבל ממני מציצת טרום סדר.

 

חג שמח

 




נכתב על ידי , 19/4/2011 12:37   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, גאווה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-21/4/2011 11:18




193,251
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)