לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

האחד ביוני 2012


לא יודע אם חלק מכם שם לב לעובדה שעוד ארבעה ימים נציין 45 שנים למלחמת הכיבוש הגדולה של ישראל, מלחמת ששת הימים.

ילד בן 12 הייתי בפרוץ המלחמה

ילד עם בולבול ושערות עליו, חרמן לא קטן ופחדן גדול יותר.

זו מלחמה שהפגישה אותי עם תושבי ירדן, פלסטין היום, עם התשוקה הימתיכונית, עם סקס מסויים מאוד עד החתונה, ועם ספור אהבה גדול שסופו עצוב.

 

הגבר ה"אידיאלי" שלי הוטבע באותן שנים מכוננות של תשוקה. נמשכתי אל חבריי לכיתה שמוצאם "ערבי" או ארצות ערב. פרס, עיראק, כורדים, מרוקנים, תימנים. נמוכים, שחרחרים, גוף עתיר הורמונים, גוף שמעריך סקס, שאוהב סקס ושלא תקוע באיזו תרבות אלימה שכופה על גברים להיעדר מנוכחות נשים אבל גם להימנע צשחרור גופני וליבידינאלי עם גברים אחרים.

 

אז כן, היו לא עשרות אם לא מאות של מפגשי סקס עם גברים מ"הגדה המערבית" מ"רצועת עזה" וגם דרוזים ישראליים :-)

גם היום הגבר שהכי ימשוך אותי יהיה מזרחי או ערבי שהולך עד "הסוף" עם המיניות שלו, שמודע למיניות שלו, שהוא קצת "חצוף" וקצת "תובעני" ושאתו אני גומר בקול תרועה רמה ובסיפוק בלתי רגיל.

 

היה לי כמובן בתוך "ים" הגברים האלה גם סיפור אהבה, הגעתי למקומות שיראלי מצוי לא מגיע אליהם גם היום.

אבל, סייג לחוכמה הוא תמיד שתיקה.

 

נכתב על ידי , 1/6/2012 19:25   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, גאווה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של the best poet ב-2/6/2012 23:14




193,244
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)