לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

Dear Anastassia


כן כן, את נו, הבלונדית עם שמונת הילדים המקסימים


נו את עם הגוף הנהדר, באמת


 


הבנתי ממך שבגלל שאני הומו כנראה עברתי התעללות מינית בנעוריי


האמת זה נכון, נאנסתי פעמיים, אבל לפני שנאנסתי חשבתי שאני הולך ללפגישת סקס נעימה, פשוט לא ידעתי מה מחכה לי בסופה


כלומר אנסטסיה מתוקתי, הייתי הומו עוד לפני שנאנסתי


אחר כך שמעתי שלסביות אלה נשים שהפילו תינוק, כאילו...


 


עברתי מזמן את גיל 40


החיים מחייכים אלי בפה מלא, ומלא בשיניים לבנות ובריאות


אני לא מדוכא, לא עצוב וגם לא בודד


אני לא אורב לנערים צעירים


 


החבר שלך נו האדיוט עם הכיפה, אריאל, שטרח להשמיץ בכמה מלים כמה וכמה לוחמים ראויים בצבא


כולל קצין רפואה ראשי בעבר


התבטא מתוך איזה אתוס ספארטני - יהודי - הטרוסקסואלי- אנדרוצנטרי מובהק.


לא יודע, אולי הוא שמע אז בצבא, כשהיה בו על זוגות של זכרים מזדיינים, לכי תדעי


 


אבל את ממחזרת סיפורי סבתות רוסיות, ומשקפת את תמצית השנאה בתרבות הפרובסלאבית להומוסקסואליזם


גם בתקופת הדיקטטורה הקומוניסטית וגם בתקופת פוטין "הנאור" . החברה הרוסית תמיד שנאה הומואים


זה לא הפריע להם בעבר לצלם דיפלומטים זרים עם נערי חמד לצורך סחיטות כאלה ואחרות


 


רבות דובר פה בעשרים השנים האחרונות על השפעת התרבות הרוסית על התרבות הישראלית,


ודוק, כולל גם על התרבות הערבית, שהרי סטודנטים רבים מהגליל נשלחו על ידי המפלגה הקומוניסטית לרוסיה


וחזרו עם נשים רוסיות שהתאסלמו למענם, בהחלט.


גם את חלק מהעלייה הרוסית, את אפילו קשרת את גורלך עם העם היהודי כרות המואביה בזמנה


אבל מתקיים בך אחד האבחונים האיומים ביותר האפשריים -



במקום שחוזרים בתשובה עומדים צדיקים גמורים לא יעמדו.



במקרה שלך, המתגייר קיצוני יותר מזה שנולד יהודי . כל מי שנולד בארץ בשנות החמישים והשישים למד את הפואמה הגדולה של


טשרניחובסקי "לביבות" שם עוזרת הבית הגויה מקפידה יותר מבני המשפחה על דיני כשרות.


 


החלטתי לצרף לך תמונה של גברבר מעורר תיאבון.


 


נכתב על ידי , 21/6/2012 10:53   בקטגוריות גאווה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-23/6/2012 10:42




193,244
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)